{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Aktiv deling {{forumTopicSubject}}

Jeg har læst en del om aktiv deling og fået anbefalet det. Men er lidt nervøs for det, vil jo ikke brænde noget af, men har fået at vide man få meget mere ud af lyden på den måde. Jeg kører med alpine cda-137bti, Alpine H100 imprint modul, DLS RA40, og et boston sc60 komponent sæt foran.

Kan jeg få noget ud af at lave aktiv deling ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktiv deling
  • #1   14. jul 2013 Hmmm, tror det er begrænset hvad du vil få ud af aktiv deling med det udstyr. Ikke at det er dårligt udstyr, men aktiv deling er bedre til større sammensætninger...

Ellers skal du gå amok på passiv deling, og få bygget specielle delefiltre ud af de bedste materialer der kan fåes for penge. Der er der som regel meget mere at hente end ved aktiv deling... Men det koster. Og du skal have fat i nogen der virkelig ved hvad de taler om når vi taler passiv deling..

• #2   14. jul 2013 kontaktede au2tek tror jeg det var engang, men den holdte ingen aftaler og virkede ligeglade, så til sidst tænkte jeg bare, fuck dem.

Hvad mener du med større sammensætninger ?

• #3   15. jul 2013 har jo også en bette bas i hvis det er det du mener

• Nicki S
    Nicki S Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 2 Svar: 16
    #4   15. jul 2013 Hej Tim

Jeg er ved at bygge nogle aktive filtre fra bunden. Hvis det skal lyde ordentligt så skal man vide præcis hvad man laver og hvorfor det fejler!
    Hvis det "bare" er for at få et højere lydtryk, så er det ikke aktiv deling man skal gå efter.
    De filtre som følger med er typisk bedre end ugers tweaking med et aktivt filter.
    Læs evt www.linkwitzlab.com
    Hvis du vil have bedre lyd i bilen så prøv at pille ved delefrekvensen og fasen til subben. Der er osse meget at hente ved at lege med dæmpemateriale i subben og blygummi i dørene (eller hvor dine front ht sidder.).
    Diskant placeringen har ufatteligt meget at sige!

Happy tweaking
    Nicki

• #5   15. jul 2013 Det er for at få bedre lyd

Kommentér på:
Aktiv deling

Annonce