{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Forstærker slår fra {{forumTopicSubject}}

Har tilsluttet alt sammen korrekt men efter jeg har sat min kondensator til er forstærkeren begyndt at gå i 'project mode' efter en times tid eller 2. Og så spiller musikken men bassen er hoppet af.

Slukker jeg anlægget halv time, time virker bassen igen..

Har noget 32mm2 tyk ledning fra batteri til kondensatoren og så noget 5mm tyk thansen ledning fra kondensatoren og over på forstærkeren og fra bassen til forstærkeren.

Har fået atvide jeg skal have fat i noget tykkere ledning fra kondensatoren og til forstærker ellers brænder den af? Altså noget der har samme tykkelse som fra batteri til kondensatoren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstærker slår fra
  • #1   15. jul 2013 Det er korrekt mht. kabel, det bilver sikkert også lun, hvad går spørgsmålet enlig på, om du kan brænde din forstærker af, fordi det kan du.

    Få skiftet det 5mm kabel mellem kondensator og forstærker, og meld så tilbage om problemet stadigvæk er der.

    Worst case senario er at kablet er så tynd iforhold til sikringen ved batteriet og belastningen, at der går ild i det og tager hele bilen med i købet.


  • #2   15. jul 2013 Tak lars. Ja ville bare gerne have bassen kunne spille hele tiden, vender tilbage

  • #3   15. jul 2013 5mm^2 kabel til din forstærker!? så der da ikke noget at sige til den forstærker ter sig dumt! skynd dig og få sat noget i en god størrelse på!

  • #4   26. jul 2013 Har fået smidt nogle andre kabler imellem kond. og forstærkeren.. Men nu ter den sig bare anderledes....

    Når jeg tænder bilen når jeg ikke har kørt længe... Så plejer bassen at virke... og virker den spiller den lige indtil jeg slukker bilen igen.
    Og tænder jeg så igen har forstærkeren gået i protect mode og bassen er slået fra stadig væk... Så kan jeg vente rigtig længe på bassen spiller igen...

    Spiller bassen, skal man ikke slukke bilen så kommer den først tilbage når bilen har stået stille flere timer.. Hvad fanden er det der gør den ter sig sådan?


  • #5   26. jul 2013 Det lyder som dårlige forbindelser eller en radio der er lidt forvirret mht. at sende remote til at tænde bassen? Går den bare direkte i protect når den ikke vil, eller er den ikke tændt?

  • #6   26. jul 2013 Den går direkte i protect, og blinker rød hvert 2-3 sek og hver gang den blinker kommer der os et lille bass slag ind imellem..

  • #7   28. jul 2013 Tjek dine forbindelser igen det lyder til at du har en dårlig forbindelse. Tjek evt din sikring også hvis det er en glas sikring så tjek at holderene klemmer ordenligt

Kommentér på:
Forstærker slår fra

Annonce