{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.956 visninger | Oprettet:

Preben H
Preben H
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 13

Radio med indbygget mikrofon og bluetooth {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Er det muligt at få en bilradio med indbygget mikrofon og bluetooth? Mange radioer leveres med ekstern mikrofon med ledning. Jeg vil gerne være fri for denne ledning, da radioer i dag jo alligevel sidder så højt og lige til højre for rettet.

(både 1 og 2 din mulig)

Hilsen

Preben

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Radio med indbygget mikrofon og bluetooth
  • #1   24. jul 2013 Hej Preben.

Jeg har da et udvalg, men skriv en PB med dine ønsker og pris niveau.

• #2   24. jul 2013 pioneer MVH BT8300 den har jeg, den er jeg svært glad for, og lyden er rigtig god i den

• #3   24. jul 2013 tjek navigo.dk de har special designet anlæg

• Preben H
    Preben H Tilmeldt:
    jan 2013

#4   24. jul 2013 PIMPYOURRIDE.AUTOLAK: Sender dig lige en PM.

Louise H: Den Pioneer MVH 8300BT er vist udgået og der står direkte på produktbeskrivelsen at det er en ekstern mikrofon. Kan du uddybe om der virkelig også er en indbygget mikrofon?

Mark L: Intet specialdesignet anlæg til en Yaris 2013 hos navigo.dk (og også lidt dyrere end mit ønske).

Jeg vil generelt set helst finde en radio til <2000 kr. Hellere 1000 kr end 2000 kr. Det vil være rigtig fint hvis den understøtter navigationslyd så min telefon automatisk afbryder radio'en når der er navigationsmeddelelser. Så det på en youtube video med en alpine radio. Rigtig smart.
    Dernæst er en mute-knap eller "att"-knap dejlig at have.

Indtil videre har jeg selv opstøvet:
    Blaupunkt Toronto 420 BT (og 410 BT)
    Blaupunkt Helsinki 220 BT
    Clarion CZ702/703BT
    Clarion CZ302E
    Clarion VX402E (ikke speciel fed da der mangler fysiske knapper til mange ting - dårligt når man kører bil at skulle kigge på radio)

• #5   25. jul 2013 nej den har ikke indbygget mikrofon, det vil jeg medgive, men den trækkes meget diskret rund et sted i kabinen, og så ser man den faktisk ikke, den er ikke større end enden på en blyant, så den er meget diskret.

mute og ATT er også på den model, men mon ikke der var en som afløste for MVH 8300 BT

• Preben H
    Preben H Tilmeldt:
    jan 2013

#7   28. jul 2013 Dax: Hvad er formålet med dette? Jeg har naturligvis søgt lidt selv, men en sådan søgning får du jo alt andet end radio'er med indbygget mikrofon. "Indbygget navigation og medfølgende mikrofon" kommer jo frem med en sådan søgning.

Og dem du finder via google er allerede nævnt i mit indlæg. Har du fundet andre, når du nu er så god til at google?

• Preben H
    Preben H Tilmeldt:
    jan 2013

#8   28. jul 2013 Et valg lige nu lyder på Clarion eller Blaupunkt! Hvad er at foretrække?

De koster ca. det samme 900-1500 kr. alt efter modellen!

• #9   28. jul 2013 Clarion eller Blaupunkt
    hva for nogle af dem? smiley

• Preben H
    Preben H Tilmeldt:
    jan 2013

#10   29. jul 2013 Ny radio på listen.

Sony MEX-BT3100U

Dvs. lige nu tænker jeg:
    Blaupunkt Toronto 420 BT
    Sony MEX-BT3100U
    Clarion CZ302E

Men er der nogen der ved om audio ved navigation afbrydes så snart der er lyd fra telefon over bluetooth på nogen af disse modeller?

• #11   29. jul 2013 Af dem der ville jeg vælge Clarion CZ302E...

Måske Sony

• Preben H
    Preben H Tilmeldt:
    jan 2013

#12   30. jul 2013 Kunne du ikke uddybe lidt hvorfor?

Og er der andre du hellere ville vælge end dem jeg nævner tidligere?

• #13   30. jul 2013 pioneer ville jeg vælge hvis du kan finde en.
    og det er fordi lyden deri er rigtig god.

og af de 2 jeg skrev ved jeg ikke hvad for en der har bedst lyd. men prøv og lav et nyt forum om de 2 og hvad folk der har hørt dem mener om lyden.

jeg har en sony (billig en) hvor der er rigtig dårlig lyd i.
    men kan jo godt være den der spiller rigtig godt de det ikke er samme #forstærker" der sidder i.
    men hør hva andre siger om dem smiley

Kommentér på:
Radio med indbygget mikrofon og bluetooth

Annonce