4.380 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

RNS 510 Seat Altea RNS 510 Seat Altea

Skal have lidt råd til et par spørgsmål.
Vil have en RNS 510 i dytten, men er lidt i tvivl om hvad jeg skal købe, og har ikke så meget forstand på dem.

Hvad er MDF 1, 2 og 3
Skal man tage hensyn til hvad firmware der ligger på den ?
Hvad revision skal det være, A, B , C og hvad betyder de ?
Kan jeg altid få dansk stemmestyring på den og gælder det alle modeller ?
Skal jeg have en ny gateway ligemeget hvilken version radio jeg køber når bilen er fra 06/07 ?

Har BT i bilen og boks under sædet, vil dette kunne bruges med radion eller skal det osse opgraderes ?

Kan der tilsluttes sub til en RNS510 ?

Ved der er nogle RNS genier derude der har svar på det hele, så hvem kommer først ? smiley

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RNS 510 Seat Altea
  • #1   3. aug 2013 Søg lige i forum, når du skifter til den radio oplever mange at bilen drænes for strøm. Kan ikke huske om det er en bestemt årgang biler det er ved.

• #3   3. aug 2013 Skriv til watcher, det har han styr på smiley

http://www.vagcars.dk/phpbb/memberlist.php?mode=viewprofile&u=67

• #4   3. aug 2013 Hvad er MDF 1, 2 og 3
    1: Den der er i Golf 4
    2: Den der er i Golf 5
    3: Den nyeste aka RNS510

Firmware 52xx er den nyeste, men 4120 kan stort set det samme. Det er vigtigere du går efter en nyere enhed - efter rev. c

Hvad revision skal det være, A, B , C og hvad betyder de ?
    Det er modellen, så at sige. Den nyeste hedder Q mener jeg, og har den bedste hardware. Hurtigere disk, osv.

Kan jeg altid få dansk stemmestyring på den og gælder det alle modeller ?
    Der er lavet en dansk udgave af menuen, men tror ikke det gælder stemmestyring endnu. http://rns510i.dk/

Skal jeg have en ny gateway ligemeget hvilken version radio jeg køber når bilen er fra 06/07 ?
    Hvis du køber en A eller B version skal du ikke, da den ikke har LED skærm. C og opefter skal du have ny gateway - ellers aflader bilen.

Har BT i bilen og boks under sædet, vil dette kunne bruges med radion eller skal det osse opgraderes ? Det kommer an på hvad model du har liggende.

Kan der tilsluttes sub til en RNS510 ? Som udgangspunkt nej. Du kan købe en Helix DSP forstærker til den hvor der kan tilsluttes sub.

• #5   3. aug 2013 Hvad revision skal det være, A, B , C og hvad betyder de ?
    Det er modellen, så at sige. Den nyeste hedder Q mener jeg, og har den bedste hardware. Hurtigere disk, osv. RETTELSE

Det kommer meget an på om det 510 columbus som er skoda´s, om det er VW RNS510 eller om det er en Seat RNS510

En anden ting. hold dig fra Watcher han er mega ustabil, holder ikke hans ord og generalt fuld af løgn. det har jeg jeg og mange andre erfaret....

Men fælles for dem alle er at de kan opdateres til at kunne snakke dansk, med dansk menu. vi er nogle der kan opdatere den, samt flashe den til det opstarts logo man gerne vil have...

Og så lige en anden ting. hold dig fra Watcher, han er meget ustabil og ikke til regne med. det har jeg og flere andre erfaret, samt han er fuld af løgn og bliver mega ubehaglig når man konfrontere ham med de aftaler han ikke har overholdt

• #6   3. aug 2013 Ok, men er det fuldstændig lige meget hvilken version jeg køber efter C og op, radion SKAL ikke være lavet til en Seat, den kan ha siddet i en golf,skoda passat etc ?

• #7   3. aug 2013 Watcher/René er 100% iorden og handle med. Det er da noget vås at fyre af.

• #8   3. aug 2013 Oki den passer fint, bare husk at få ny adapter.

@ Rene Bo: efter som du ikke kender situationer og ikke har overhørt samtaler kan du da ikke tillade dig at sige det er vås...

• #9   3. aug 2013 Jeg har handlet med ham flere gange, og han har altid overholdt aftaler. Han hjælper så mange inde på vagcars, så vil til enhver tid anbefale andre at handle hos ham.

• #10   3. aug 2013 @ Det er korrekt men der er lige så mange gange han får sin skrå galt i halsen og går helt amok. du kan jo selv spørge theone. hvad hans erfaringer er....!

• #11   3. aug 2013 Lad os stoppe her og hjælpe manden. Tror ikke vi bliver enige smiley René har været en fin fyr overfor mig siden 1. gang jeg satte mine fødder derinde. Du har haft en anden oplevelse, fair nok.

• #12   3. aug 2013 God så skal du heller komme sige det er en gang vås at jeg fyrre af....!

• #13   3. aug 2013 Rolig nu.. Jeg skriver jo vi skal lade den ligge Batman

Kommentér på:
RNS 510 Seat Altea

Annonce