{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

horn på volvo virker ikke {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft multimeter på og der er 12 v ude ved begge horn. når jeg så sætter multimeteren til begge ledninger ved hornet og efterfølgende dytter så viser den 11.0 v og falder ligeså stille ??? what the fuck?? er der en som ved hvad det er et tegn på?? har prøvet hornet direkte på batteriet det funker perfekt. og det er heller ikke plus ledningen der er fuld ild i den når man tager stel et andet sted fra. så konklusionen er at det må være min stel. men hvorfor forsvinder spændingen ?? er det et relæ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  horn på volvo virker ikke
  • #1   7. aug 2013 er der 12volt i ledningen når at hornet er på monteret korekt det er meget vigtigt ellers kan den godt vis 12v uden horn og måske 2v med horn

• #2   7. aug 2013 hmm det har jeg ikke prøvet det er skide svært at holde multimeter samtidig med jeg skal dytte hehe.. må lige have fruen ud og hjælpe.. men hvis det er tilfældet hvad er der så galt ?? alle sikringer er ok. kan være jeg skal prøve med en pære i stedet for multimeteret ??

• #3   7. aug 2013 men har også prøvet at montere en ledning direkte på batteriet og til horn og så stel fra stikket til hornet. men det virker sku heller ikke?

• #4   7. aug 2013 men har lige været ude og måle igen.. der er 12volt og lys i pæren selvom stikkende sidder tilsluttet hornet.

• #5   7. aug 2013 vis du har direkte plus fra batteriet og dit horn virker og du bruger hornet normale stel ledning og det så ikke virker så er det da helt sikker at det er stelen det er galt med den er let og lave en ny af

og vis du kan få en pære til at lyse med plus fra hornet og direkte stel så er der også støm nok i plus stikket

prøv bare at lave en led der går direkte på stel så tror jeg at den er .

Kommentér på:
horn på volvo virker ikke

Annonce