{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Volvo V40
  • #1   16. aug 2013 En V40 skal være efter årgang 2002 hvis du vil undgå rust og dens "børnesygdomme". Motorene er lidt en blanding.. der er både mitsubishi og Volvo's egne alt efter hvilken motorstørrelse. Gearkassen er fra Renault. Du vil være bedre tjent med en v70 med 5-cylindret Volvo motor og gearkasse smiley

• #2   16. aug 2013 Hmm

Både V40 efter 2002 og V70 kommer på den forkerte side af 25.000 smiley

Ja der er noget med at deres 1.8 er en Mitsubishi motor.

• #3   16. aug 2013 Går selv med det samme problem. Leder efter en Volvo til omkring 20-25.000 kr, men der er langt imellem de gode modeller, hvis de ikke skal have rundet 400.000 km. Men ind imellem kommer, der nogen gode frem smiley Ellers er der jo alle de andre.. Passat, Mondeo og Peugeot..

• #4   16. aug 2013 Eventuelt søg efter biler til 5000kr over dit budget. Så vil udvalget være større, man må så bare håbe på, at kunne prutte prisen ned. Er lykkedes mig nogle gange før, og så får man en bil til 28.000 kr, som man betalte 23-24.000 kr for smiley

• #5   16. aug 2013 Ja det var faktisk ikke så ringe en ide, man kan jo altid "krejle" lidt smiley

De er sgu ikke nemme at finde, min oprindelige tanke var også Passat men så skal jeg bare tilbage til 1998 for at finde noget ordentligt eller også så har de kørt til månen og tilbage.

• #6   16. aug 2013 Nemlig! Mange af bilerne har også været tilsalg længe og så kan sælgerne godt blive utålmodige smiley

Synes også de fleste vogne har kørt mange km i den prisklasse desværre. smiley

Kommentér på:
Volvo V40

Annonce