{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Lars K
Lars K
Tilmeldt:
9. mar 2006
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 66

Tidl. emne. fors. af Seat Altea {{forumTopicSubject}}

Så er der kommet en konklusion på mit tidligere emne omkring forsikring af en Seat Altea 2.0 TDI 140 Hk..

Forsikringen af denne kan sagtens lade sig gøre, og det viser sig endda værende billigere end min gamle (nuværende) Audi A3 1.6 101 Hk..

En hel del billigere endda.. !!!

Så sidst på denne uge blir jeg den lykkelige ejer af en sprit ny Seat Altea Van med følgende udstyr:

Aerodynamisk bodykit
Andre baglygter
Sænket
18" Dotz fælge sorte med poleret kant
Rørhale
Bluetooth rat
Sport up model, sportssæder osv.

Det er den sølvgrå Altea der står som udstillingsbil ved Storgaard biler i Bramming..

Bare med de fælge som den røde Leon står med..

Folk der har været der ved sikkert hvilken bil det er..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tidl. emne. fors. af Seat Altea
  • Lars K
    Lars K Tilmeldt:
    mar 2006

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 66
    #1   18. apr 2006 De fælge jeg vil have findes kun i 18"..

    Men de er så tilgengæld også røvhamrende fede. smiley


  • #2   18. apr 2006 Lars K.

    Jeg overvejer selv samme bil. HVad måtte du slippe med den? hvis du ikke gider skrive det her vil du så ikke skrive det i en mail? Hvad må du slippe i forsikringen og hvor gammel er du osv? Hvilket selskab? =D


  • Lars K
    Lars K Tilmeldt:
    mar 2006

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 66
    #3   18. apr 2006 Krestian K.

    Jeg selv synes designet er utroligt lækkert..

    Plus det er ikke mange steder du får så MEGET bil for så få penge..

    Yderligere er motoren en drivkraft uden lige.. 140 sejtrækkende diesel heste..


  • Lars K
    Lars K Tilmeldt:
    mar 2006

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 66
    #4   18. apr 2006 Ice:

    Smid mig en mail på kraght@msn.com eller lkk@pr-shipping.dk

    Helst den sidste..


  • #5   18. apr 2006 Krestian K, det er der mange der spørger om man svaret er noget så simpel.

    Jeg havde indbrud i min lejlighed hvor jeg fik stjålet divserse ting, de hentede den faktisk i min garage, og der er absolut ingen der ved hvor den er ud over mig og få meget nærre venner :\ så må være noget planlagt ngoet, nej har ikke fået forsikring endnu :\


  • #6   18. apr 2006 Krestian K, hvad jeg får af forsikringen er irellevant. Men taber mindst 50kg. Men de har ikke svaret mig på noget som helst overhovedet, jeg skal ringe og rykke for det igen i dag!

  • #7   18. apr 2006 Bilen var rippet den stod dog alligevel på min org. alu fælge med vinterdæk. Men anlæg og sådan var der ikke, altså magneterne så går ud fra at den har været rippet

  • #8   18. apr 2006 Sygt træls, har ikke haft bil i over 2 måneder nu... Jeg vil godt snart have noget at trille i igen!?!? :\

  • #9   18. apr 2006 Lars K har smidt dig en mail.

    Kristian ja det er sidste gang, og sidste gang jeg gider gøre så meget ved en bil :\ alt ens arbejde og penge er spildt


  • Lars K
    Lars K Tilmeldt:
    mar 2006

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 66
    #10   18. apr 2006 ICE:

    Har svaret igen..


Kommentér på:
Tidl. emne. fors. af Seat Altea

Annonce