{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brugt "mini" bil. hvilken?
  • #1   22. aug 2013 ford ka, 4cyl smiley kører godt og ok langt på literen smiley

  • #2   22. aug 2013 Først og fremmest er det vel at finde dem af dem man bedst kan lide, også se hvad der er af normale fejl osv på hver især.
    Vælge lidt ud af dem, også evt prøvekøre hver især og finde den man bedst kan lide.
    Alt i alt er bil køb jo personlig preference og man skal selv være tilfreds med bilen, ikke hvad andre har af erfaring.


  • #3   22. aug 2013 Nu er det mig der er sat til at finde en god bil. Hun har ingen interesse i hvordan den ser ud.. så jeg er ude på at høre hvad folk har af erfaring.

  • #4   22. aug 2013 Min panda

  • #5   22. aug 2013 Citroen C1
    - min har lige klaret en god tur på 5000 km ned igennem europa frankrig, Schweiz og Østrig og den har klaret turen rigtig godt, og jeg er hverken blevet smadret i Numsen eller ryggen og den har været udmærket at sove i under turen!
    Samt det er en pålidelig pendlerbil min har jeg haft i ca 1 år nu og der har hverken været noget med nedslidte bremser eller motorproblemer og den har kørt ca. 20000 km siden køb.
    - det eneste den har fået skiftet er olie og en sprunget pære og så et udstødningsophæng der lige skulle svejses op igen smiley
    - yderst tilfreds!


  • #6   22. aug 2013 Daihatsu Cuore..

    Billigere bliver det ikke..

    +'er:
    - Anskaffelsespris kun omkring 2o.ooo,-
    - Bygget i Japan
    - 20km/l = 290/halvårlig afgift
    - God plads på både forsæder og bagsædet, kan sidde 4 voksne i uden man får knæene i ryggen fra dem som sidder bagi.
    - 56HK til 700kg = kvik lille vogn.
    - Japansk DOHC = stabilitet og omdrejningsvillighed
    - Elruder som Std.
    - Du ser dem ikke på alle gadehjørner.
    - Den 3'cylindrede motor går jævnt og man mærker IKKE at der mangler en cylinder, som man gør på rigtig mange andre 3'cyl motorer.
    - Nem at skrue i, da den er bygget op som alle andre japanere.

    -'er:
    - Rust er som alle andre japanere et problem.
    - Dele kan ikke fåes i Thansen osv. men de er nemme at skaffe i org.


  • #7   22. aug 2013 Jeg var gået klassen op og valgt enten en Ford Fiesta eller en mazda 2 smiley Kæresten har en mazda 2 som bare kører fantastisk smiley Og mine forældre har kig på sådan en Fiesta (den nye model), og den er sq også ret lækker smiley

  • #8   22. aug 2013 Hvorfor nøjes med en klasse op..??

    Jeg ved at den nye 760i kører skide godt, og du mærker slet ikk at det er så stor en bil når du kører den..

    DoH.!


  • #9   22. aug 2013 Der er ikke mulighed for en klasse op eller ned? Ej heller til en 2 personers sportsvogn!? Jeg skal finde en bil i den klasse. Jeg får intet ud af at sælge op, er ikke bilsælger;)

  • #10   22. aug 2013 En Ka kører da ad helvede til! Jeg har prøvet en én gang... Første og sidste! Jeg havde osse kigget efter en brugt Fiesta... Måske Picanto

    C1/Aygo kasserne var jeg osse gået uden om...


  • #11   22. aug 2013 Hvis det død og pine skal være den klasse, så havde jeg nok gået efter en af trillingerne fra VAG, citigo, mii eller up! Har været ude og prøvekører dem, og finishen føles god, samt at de kører fornuftigt, de river ikke skinnet af din budding, men du skal nok komme fra a til b.. smiley

  • #12   22. aug 2013 og en lille tilføjelse, så føles Vag'erne mere rummelige end f.eks ka'en. smiley

  • #13   22. aug 2013 Er der en mini bil man skal holde sig helt fra?

  • #14   23. aug 2013 Det tror jeg ikke at der er, udover en lille matiz smiley
    - og steffen der er ikke andet for end at du selv tager ud og prøver dem, du får intet ud af det vi skriver udover hvad ang. "holdbarhed" af os som er ejere af en minibil

    - de idioter som skriver de vil gå langt udenom og at de ikke vil køre dit og dat og hverken ejer eller kører i det til dagligt burde tie. Medmindre de er mekanikere og kender til fejl af bilerne smiley

    Men jeg siger i hvertfald Thumbs up for C1,Aygo og 107, plus de skulle gerne blive endnu billigere da der bliver lanceret en ny Aygo snart smiley


  • #15   24. aug 2013 Jeg siger det fordi jeg har lavet rust i 2 Aygo'er paneler inden første syn!

    Ja jeg arbejder med biler hver dag.


  • #16   24. aug 2013 problemet er jo ikke værre end man er lidt ops på det og så behandler det inden det kommer så vidt smiley


  • #17   24. aug 2013 Ham X : var de begge blevet undervognsbehandlet da de kom til landet?

    Japanere ruster jo bare de høre vejrudsigten i danmark. Så er de ubehandlet så er der jo ikke noget at sige til det...


  • #18   24. aug 2013 De var ikke undervognsbehandlet... men det er sgu dårligt uanset

  • #19   13. dec 2013 Hvad med tvingo. Er den okay.

Kommentér på:
Brugt "mini" bil. hvilken?

Annonce