{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.220 visninger | Oprettet:

Taksator! Totalakadet bil hjælp!! {{forumTopicSubject}}

En dame kørte i røven af mig og bagskærmen er delvist bøjet. Det er ikke mere end 5 dage siden jeg har købt bilen. Vil forsikringen kigge på det slutseddel jeg har lavet og på de pris jeg har givet for bilen.
Og skal jeg forvente at få det jeg gav for den?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Taksator! Totalakadet bil hjælp!!
  • #1   23. aug 2013 Den skal jo lige takseres først, før det er gjort ved du jo ikke om den er totalskadet... Taksator vil muligvis spørge hvad du har givet og ellers kigger han på hvad en tilsvarende model koster

• #2   23. aug 2013 Du kan ikke forvente noget.. Og nej de kigger ikke på hvad du gav for bilen, de kigger på nettet hvad en bil som din i samme stand og km og udstyr og sådan koster og så regner de prisen du for ud fra det..

• #3   23. aug 2013 Han vil nok gerne se din slutseddel... Min BMW blev totaltskadet 5 uger efter jeg købte den, han ville se slutseddel men jeg fik 12000 mere end den lød på fordi jeg holdt hårdt på at jeg skulle have mere... Du skal aldrig takke ja til det første og bedste bud.. Jeg snakkede med min taksator 6 gange over 2 uger før jeg fik min vilje...

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.210
    #4   24. aug 2013 Samme her, en ung gut bankede ind i min Toyota Avensis, så den blev takseret til at været totalskadet, han gav mig en pris, hvor jeg nægtet at modtage det, 1 måned efter fik jeg det jeg ville have for den.

Kommentér på:
Taksator! Totalakadet bil hjælp!!

Annonce