{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mitsubishi L200 strada erfaring
  • #1   28. aug 2013 Havde en 00 som havde gået 235.000km i et år... Kostede mig et sted mellem 30-35.000.- alene i reservedele... Jeg havde taget en Hilux! smiley

• #2   28. aug 2013 Mitsubishi's 2,5 motor har det med at æde toppakninger og topstykker, samt gearkasser.

• #3   28. aug 2013 ja okay, han skriver at der er nyrenoveret gearkasse, brændstofpumpe, kobling, tandrem, køler. Nye bremser hele vejen rundt. og nye batterier på. og den har gået 317000 km.
    jeg ved nemlig ikke om det er en chance at tage med de km, men når alt det skulle være skiftet så skulle der jo være en go bil igen :P, men ja..

• #4   28. aug 2013 Min L200 (i profilen) fejlede ikke en skid.
    Det jeg skruede på den var ændringer af bilen og alm. service, ingen store problemer.
    Har både haft Hilux og Landcruicer og det er fantastiske biler, men det bliver en L200 altså ikke dårlig af.
    L200eren er ret meget billigere og kvaliteten er fin fin..

Kan jeg have en P/U igen bliver det ikke en L200, men det er fordi det er noget lort at hæve meget og motoren er ikke vild med 35" eller 38" hjul.
    Skal man ikke bygge den meget om er det en fed dyt smiley

• #5   28. aug 2013 Tro mig... Alt er ikke skiftet... smiley Det er som skruen uden ende på sådan en, alene pakninger til styrehuset i en side, koster 750.-

For 5. pakninger/o-ringe... smiley

Men vi har nok alle vores erfaringer, min pengepung var dog ikke glad for min. Den holdte jo på værksted 2 måneder ud af det år jeg havde den.

• #6   28. aug 2013 Vi har en 98er og den kører nu udemærket og med de rigtige dæk så klare den det meste og der hsr ikke været en eneste repsration i de tre år vi har brugt den.. og den kører både på vej og i terren

• #7   29. aug 2013 Mitsubishi dele er dyre, men heldigvis kan meget skaffes andre steder til rimelige priser som eks. milner off road i england.
    Mitsubishi sku eks. ha 600kr pr. BAKKE! altså 2400 for 4 nye bagerste bremsebakker.
    Thansen havde så både nye hjulcylindre monteringssæt og bakker til en samlet pris på 1100 istedet for!

• #8   29. aug 2013 Hvis man ikke kan lave den selv så er det ikke en gammel 4x4 man skal vælge, uanset mærke. Hilux er nok den bedste, strada er nok den sjoveste. Har haft mange strada'er og de blev presset og misbrugt på alverdens måder og havde ikke de store problemer. Dog er gearkassen svag, husk at kontrollere olie!!
    Sjovt er det hvertfald smiley

• #9   29. aug 2013 okay jeg takker for svarene :),
    den her skulle være skiftet og/eller renoveret de ting i siger der kan være galt så jeg tror jeg prøver chancen smiley

Kommentér på:
Mitsubishi L200 strada erfaring

Annonce