{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den er svær
  • #1   29. aug 2013 Min har komplet S line udstyr også læder samt den store GPS og en del andet udstyr...

Synes ikke jeg kan fine en af dem til under 430000kr.

• #2   29. aug 2013 Det er da op til dig, det er ikke vores pengepung der bløder... smiley Er man i tvivl så lad være, og det lyder som om du har dine tanker at rode med. smiley

Så nej, jeg ville mene det er for lavt budt. Men det kommer jo an på hvor meget du vil af med din audi jo. smiley

• #3   29. aug 2013 370 kontant i dagens Danmark vil være totalt dumt at sige nej til. Gør det!

• #4   29. aug 2013 Hvis du ikke sælger den inden oktober, så bliver den nok ikke solgt før det nye år, der bliver ikke handlet mange biler om vinteren medmindre prisen er helt rigtig, og buddene bliver næppe højere i 2014

• #5   29. aug 2013 Men de 430.000 er så vel også hos en forhandler, dvs. med reklamationsret osv.? Ved dog godt, at der er langt ned til 370.000

Problemet er vel lidt, at der er et begrænset kundeklientel til en bil i 400.000 kr. klassen, når den sælges af privat som i dit tilfælde. De fleste vil nok vælge at købe hos en forhandler, selv om den koster et par tusser mere der. Sådan ville jeg i hvert fald have det, hvis jeg skulle ud og købe en bil i den prisregion

Men som du selv skriver - den er svær smiley

• #6   29. aug 2013 Ja men skal jo ud og finde en anden og der er kik på M5 og S6 RS6,, men synes sgu det er lavt jeg købte den for 410k i april og har kørt 32000km i den, men fik også den til en god pris på det tidspunkt, der kunne jeg ikke finde en som den så skulle jeg op i 3,0 med det udstyr,, det er mere om man skal køre i den i år mere også sælge den der vil den nok have kørt ca 210000km...

det er jo en fed vogn.

• #8   29. aug 2013 Ja har det den men ikke med samme udstyr der er over 25 der har skrevet på min,, og har har enda bud over hvad jeg havde sat den til,, men har fået kolde fødder...

• #10   29. aug 2013 Hej

Ja, den spiser ikke brød,,, men gider bare ikke ud og købe en anden før denne er væk, men hvis jeg så ikke kan finde en anden jeg vil have, hvad nok besvær med at finde denne var ude og prøve så mange biler før jeg fandt denne... og lige nu er der kun en M5 jeg har kik på men prisen er også høj på den...

Og er blevet tilbudt en del mere i bytte på to andre biler...... BMW 550i og RS6 men de er også dyre...

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #11   29. aug 2013 Meget muligt du har set biler til priser over din. Men de er jo heller ikke blevet solgt.

• #12   29. aug 2013 Casper

Nej nogle af dem gør,, men dem der koster mere har ikke det udstyr...

Ved godt det er letter for en forhandler at sælge sådan en...

• #13   29. aug 2013 Tror du skal regne med at 370.000 kr er en ok pris.

Der står en der har kørt 129.000km ved forhandler til 379.000kr

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/audi/a6/27-tdi-190-avant-multitr/1733026?utm_source=autouncle_web

• #14   29. aug 2013 Den kan du slet ikke samline det er ikke en Quattro og ikke S-line...

• #16   30. aug 2013

370.000 er sku nok lige i underkanten

På bilbasen er der 2 til salg for 499.000 hos en forhandler

• #17   30. aug 2013 Min fejl, så ikke din var en Quattro, hvad mener du selv den skal koste.

• #18   30. aug 2013 Søbæk

Ja også sådan jeg tænker,, og de 24000km af dem har skattefar betalt 3,9km pr km... så det er ikke underskud...

Men hvis man kan vride mere ud af den...

• #19   30. aug 2013 Jeg ville ikke give nær det samme privat som ved forhandler
    Pga garantien. Så jeg havde sku solgt til det du blevet budt

• #20   30. aug 2013 %-mæssigt bliver prisforskellen stor i kroner når vi er i den prisklasse.. hvis man er privat eller forhandler, ikke mindst pga garantien men også pga finansiering, tryghed mm

• #21   30. aug 2013 Garantien er sgu lige meget de giver jo kun et ½ år, og forhandler kan man sgu ikke stole på har kikket på flere 100 biler og på nok 90% af dem passet det ikke hvad de havde oplyst.

Men har lige snakket med en forhandler der uden at have set den vil giver det samme i ren handel.

• #22   30. aug 2013 Forstår ikke hensigten med dette indlæg?

Du har givet 410.000,- for en bil, og har kørt 32.000 km?
    Du bliver nu budt 375.000,- og ved ikke om du skal sælge, og spørger derfor os?

Hvis dette er korrekt, så er mit svar:
    SÆLG FOR HELVEDE!
    Det er da et fint bud. Sælg skidtet og køb det du vil have.

Lyder lidt som om, at Maslows behovspyramide lige skal i brug her, og ego'et lige skal styrkes.

Og jaja, jeg er misundelig, hvem er ikke?

• #23   30. aug 2013 rene m

Garantien er altså ikke ligemeget.

Køber du hos privat er der absolut NUL at komme efter bagefter, hvis der viser sig at være noget galt med bilen.

På en bil fra forhandler har man trods alt 2 års reklamationsret - og det er altid bedre end slet ingenting, selv om man i praksis ikke vil få dækket alt.

Og hvis ikke en forhandler yder den garanti / reklamationsret han iht. loven er forpligtet til, så kan man jo hive ham i retten.

Jeg er sikker på, at ALLE der skal ud og købe brugt bil i den prisklasse vil tænke sådan og derfor også vil være villige til at betale en vis merpris for en forhandlerbil.

Og som Mirza A skriver, så bliver det altså til et par kroner ved så dyr en bil.

• #24   30. aug 2013 Z28NET

Ja men så er der garanti på den jo, har kun haft den i 8 mdr...

Martin
    misundelig

Det er ikke andet end en lorte bil...

Næ synes bare priser er for lav, og det synes den forhandler jeg lige var været ude ved også han sagde han ville sælge den for mig for noget mere.

Så køber får lige en presbal på 20 klik mere.

• #25   30. aug 2013 Problemet med at priserne er for lave opstår KUN i det øjeblik at man ikke skal have flere biler.. ja måske er prisen "lav" nu, men det er den også når du køber næste bil..

• #26   30. aug 2013 Jeg betalte 100.000 for cruzen på 32.000 km smiley

• #27   30. aug 2013 Var det min bil, og jeg havde fået det bud - så holdte den ikke på min P-plads længere!

• #28   31. aug 2013 Ja den er solgt...

Så er det ud og finde en ny....

Kommentér på:
den er svær

Annonce