{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Vw Passat 2.0 comfortline jeres vurdering {{forumTopicSubject}}

Hej BG. Står og skal have ny bil nu her inden for en måneds tid da min Mazda er ved at være noget øm i det, og fordi jeg skal til at køre langt på arbejde hver dag. Så jeg har kigget på en VW Passat 2.0 115 comfortline med 115 heste fra 01. Jeg har prøvekør bilen, og set den på lift. Jeg vil så nu spørge jer om hvad i mener om denne bil. Er der nogle gode/dårlige ting med den bil. Bilen har gået 150xxx. Og har en god sjat udstyr. Men hvad er plus og minus ved denne bil, og hvorfor? Ville gerne høre jeres mening om den:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vw Passat 2.0 comfortline jeres vurdering
  • #1   30. aug 2013 Hvis du skal til at køre langt, hvorfor vælger du så en stor benzinsluger?

• #2   30. aug 2013 Km/l er lidt lige meget. Går efter en bil med mere komfort end mazdaen. Og er ligeglad med om den køre 12 eller 10km /l da jeg vægter komfort højt.

• #3   30. aug 2013 Så tag en 1,8t eller en v6 i stedet for, der er noget mere komfort i dem. 2,0'eren synes jeg er en sløv og gammel motor der er for lille til en passat. Find evt en trendline/highline model, der synes jeg sæderne er mere komfortable

• #5   30. aug 2013 2.0 8v 115 HK er oftest tørstig efter olie, man kan undgå det en smule ved at bruge noget lidt mere tyktflydende olie, og skifte oftere.

Personligt ville jeg nok gå efter en anden motor, men den kører ganske udemærket.
    Ang. modellerne, så er der byttet noget rundt på det siden, da de dengang kørte Comfortline som indgangsmodel, og derefter Trendline og Highline.
    I dag er det Startline, Trendline, Comfortline og Highline/Sportline ...

• #6   30. aug 2013 Mange tak for de gode svar. Tror jeg vil kigge videre efter en anden model. Men en ting er sikkert. Det skal være en Passat. Da jeg godt lide den har rigeligt med plads. Men jeg kan ikke forsikrer en 1.8t til under 20klik og 2.0 skal jeg kun give 9klik for. Derfor tilfaldt den mig. Men jeg vil kigge videre efter en med en anden motor smiley

• #7   30. aug 2013 En 2.0 kører som sagt fint, men den er ikke hurtig.
    Man skal bare sørge for at have en liter olie med, så man kan fylde efter hvis det er nødvendigt. Det er ikke sådan at den drikker olie som benzin smiley

• #8   30. aug 2013 Har jo heller ikke brug for en raket. Men en lækker bil og køre på arbejde i. En man er glad for at køre i og hvor komforten er i højsædet. Og hvis man skal hælde 1l olie på den om måneden, så må man gøre det jo.

Kommentér på:
Vw Passat 2.0 comfortline jeres vurdering

Annonce