{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  D A F bilforsikring
  • #1   1. sep 2013 3200 i fuld kasko for hva? smiley
    Jeg gir 6100 for min corolla i ansvar smiley


  • #2   1. sep 2013 Mitsubishi galant 2.5 v6 24v aut
    men nu jeg også elite bilist, og har kørt skadefri i 11år.
    Syntes bare daf virker meget dyrt !


  • #3   1. sep 2013 Hvad fanden sker der for at alle har så billig forsikring!!

  • #4   1. sep 2013 Og hvad kræver D A F? og hvem fanden er de????

    3200kr MED kasko er billigt om det så er en lada 1200.........


  • #6   1. sep 2013 Det må være en joke!?!?!?.

    Hvis forsikringen til den bil var gratis ville du så stadig mene det var for dyrt?.
    3200kr for fuld kasko uden selvrisiko.

    Man kan ikke komme fucking længere ned!.


  • #7   1. sep 2013 Jesper N

    Håber også du joker nu. Ellers er der noget du har misforstået i forsikrings verdenen. Det fås vist ikke meget billigere.


  • #8   1. sep 2013 Mig og min kone har haft D A F i nogle år nu og ja de i billige..

    jeg giver for min spark 3454kr og jeg havde kun 3 år med egen bil inden..

    3000 i selvrisiko fri km auto hjem låne bil og nogle flere ting...

    for vores Skoda felicia giver vi 1984kr med ansvar
    men vi har også 4 forsikringerv hos dem så der rabat


  • #9   1. sep 2013 Giver 2700 med ansvar på min Saxo VTS, hos daf / etu forsikring, jeg har brugt dem de sidste par år smiley

  • #10   1. sep 2013 Syntes det er billigt nok, hvis du er 21 behøver du ikke nogen skadefri kørsel i eget navn, og så er det lige meget hvor stor motoren er men klart hvis man køre i en 0,8L motor er det nok dyrt

  • #11   1. sep 2013 Giver 1900kr for konens Twingo 2012 med kasko, 0 kr i selvrisiko max 12000 km årligt, vejhjælp, førerpladsdækning, bilsavn.

    Giver 3400 kr for Fiestaen 0 kr i selvrisiko, udvidet vejhjælp, bilsavn, førerpladsdækning, nyvognserstatning max 30000 km


  • #12   1. sep 2013 Forsikring er jo generelt ikke dyrt mere når man har kørt skadesfri, har alderen og evt. har hus og andre forsikringer samtidig.

    Giver som 28 Årig kun 4800 Kr. (7 års skadesfri) for min Mercedes 2003 W203 C320 med 220 HK.

    Jeg har tilbud på M5 og M3(E46 & E39) som er på ca. 10000 Kr. med kasko ligeledes.. Jeg klager ikke over at være kommet i den rette "gruppe" når det drejer sig om forsikring..



  • #13   1. sep 2013 jeg har min bil ved daf og er 24 det er en 2,0 gti og koster 700 kr i måneden gf alka alm brand tryg og alle de andre ville har 13-15k om året jo min selvrisiko er 12500 og hva så man kører sq da bare ordenligt så syntes selv at når prisen er så høj for en skade så passer man på dog har jeg ramt et rådyr så skaden var over de 12500 så den betaler de jeg kan lave en skade hvert år til de 12500 uden præmie stigning kan i andre det ??

  • #14   1. sep 2013 12500 i selvrisiko? Ja, godt det ikke er mig..:)

    Du har jo en selvrisiko som svare til en tredjedel af din bils værdi..

    Jeg har en selvrisiko på min Mercedes på omkring 3500 med friskade osv.. Så hvis jeg skulle sammenligne med dig skulle min selvrisiko være 50000 Kr. Ellers tak..


  • #15   1. sep 2013 thomas måske men dog med denne bils hk og fordi der står gti på den så flipper alle forskringer jo jeg syntes selv de er billig da alle andre koster mere og den skade jeg laver fx på min egen skal overstige selvrisikoen ellers skal man selv betale men ellers er der ikk noget og komme efter

  • #16   1. sep 2013 Der er da netop noget at komme efter.. Du har en selvrisiko på 12500 på en bil der har en værdi på ca. 30000 Kr.. Du har betalt 12500 Kr. en gang for en skade.. Lad os sige at bilen bliver stjålet så betaler du 12500 igen.

    Ergo så har du smidt 25000 i ren selvrisiko hvor du så får udbetalt 30000 Kr. for bilen af forsikringen. Hvis man ikke selv kan se det er dumt så giver jeg op..

    Jeg havde så i første omgang aldrig valgt at have kasko på en 206 GTI til den værdi, KUN såfremt man kunne forsikre den for 5000 med kasko og en selvrisiko på MAX 3000 Kr..

    Selv mine gamle BMW 325 E36 Cabrios har jeg haft så sindssyge selvrisikoer på da jeg 21-25 år gammel.. Og det var også med friskade..


  • #17   1. sep 2013 ja kan så lige sige at denne skade her skal jeg altså ikke ha penge op af lommen ved og kasko er på fordi at sker der noget bliver min bil lavet osse hvis jeg kører galt jeg har før betalt af på et lån i banken efter jeg kørte galt med ansvar på og gad jeg ikke igen

  • #18   1. sep 2013 Det giver slet ingen mening det du skriver. Jeg er nød til at få dig til at bruge punktum og komma, i stedet for at du skriver ud i en lang køre.:)

    Du skriver tidligere at du har lavet en skade der oversteg de 12500, men nu skriver du at du ikke skal have penge op ad lommen?

    Var det et fantasi rådyr?


  • #19   1. sep 2013 Jeg har IKKE D A F. Så deres priser på hjemmesiden, og syntes det virker MEGET dyrt, i forhold til hvad jeg giver nu. smiley

  • #20   1. sep 2013 thomas jeg lært ikke komma og punktum ordenligt i skolen ok så er det vel på det rene
    og daf forsikring er lavet sådan at stiger skaden over selvrisikoen så skal jeg ikke betale og skaden koster 14000 og lave så forsikringen betaler da den som sagt er over selvrisikoen og jeg har haft søgt ved forskellige firmaer og kan ikke få forsikringen billigere selvom jeg enlig havde kørt 5 års skadefrit


  • #21   1. sep 2013 Men det du skriver nu giver slet ingen mening.. Du skriver at fordi din skade er på 14000 Kr, så skal du IKKE betale selvrisiko? Men hvis skaden så havde været på 10000 Kr så skulle du betale 12500 eller hvad?

    Lige meget hvordan jeg vender og drejer den så giver det absolut ingen mening..


  • #22   1. sep 2013 nej havde skaden være de 10k fx betaler forsikringen nada da det er selvrisikoen som er sikret og ikke bilen enlig ringede nemlig ind til dem og fik og vide det var selvrisikoen som er forsikret og er skaden på eller under selvrisikoen betaler de intet lige meget hvad

  • #23   1. sep 2013 Ja men du betaler vel 12500 Kr for at få lavet skaden af forsikringen?

  • #24   1. sep 2013 nej gør jeg ikke de sendte en taktsator ud da min mekaniker bad om det da han konstaterede den var dyr og jeg ordnede skades anmeldesen over email så den holder pt på værksted det eneste de ikke betaler er en støddæmper så jeg har købt en gevind og smider på

  • #25   1. sep 2013 Det forstår jeg virkelig intet af.. Du har en selvrisiko, men den betaler man altså ikke?

    Hvorfor har man så en selvrisiko? Det giver absolut ingen mening overhovedet for mig det her..


  • #26   1. sep 2013 Thomas, er skaden under 12500 skal han selv betale skaden, er skaden over 12500, skal han ikke betale en øre ! Grunde til dette, er at de fleste skader er småskader, og dem dækker de ikke .

  • #27   1. sep 2013 Thomas, er skaden under 12500 skal han selv betale skaden, er skaden over 12500, skal han ikke betale en øre ! Grunde til dette, er at de fleste skader er småskader, og dem dækker de ikke .

  • #28   1. sep 2013 ja jesper sådan er det men hva forsikrings selskaber kører i med da de helt klart er billigere

  • #29   1. sep 2013 Jesper N: Men hvis skaden er på 14000 Kr, så betaler forsikringen altså det hele UDEN at manden skal af med en krone? -Hvornår er det så at selvrisikoen træder til??

  • #30   1. sep 2013 gør den jo hvis jeg fx laver en bilka bule eller en skade når bilen er færdig på værksted

  • anders G
    anders G Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #31   10. sep 2013 Til alle jer der gerne vil have billig bilforsikring!

    Jeg er assurandør og vil meget gerne hjælpe jer med at slippe lidt billigere.. Gi mig et ring på 65 74 00 29 (mit direkte nummer) smiley

    Jeg tror godt jeg kan komme under de priser der er nævnt i denne tråd!


Kommentér på:
D A F bilforsikring

Annonce