{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

Jeg er MEGET træt af: {{forumTopicSubject}}

... At folk ska være helt vildt efter hinanden og ja, jeg tænker på at hvis jeg fx. er fuld og skriver et indlæg hvor jeg staver som en blind mand med pakinson, at jeg så ska svines til når jeg i virkeligheden bar vil ha folk til at se min bil eller hjælpe med et problem! Folk har hver deres mening om forskellige ting, men dette er ikke skolecom.dk eller studienet.dk, men et galleri for biler, så syns sgu folk sgu droppe deres pis!

... Så tidligere et indlæg hvor en fyr ville vise sin kadett og skriver mEd ForSkelliGe størrelse bogstaver, folk koncentrere sig mere om hans måde at skrive på end at glo på hans bil!

... Og så har man igen dem der sviner folks biler! Jeg er personligt ligeglad med andres styling eller stil indenfor biler, men man må da gerne fnise i skægget! Men hvorfor fortælle den rare fyr det, han har en bil han kan li og han syns da sikkert den er federe end din!

Og ja, jeg har en Bobbel og en Cab som er skilt ad, så hvis nogle vil kan de da skrive til mig at jeg ska finde mig noget nyere fx. Audi eller BMW, men hvorfor? Jeg er overbevist om at det andet holder 110% og pigerne er vilde med det smiley

Så... Meninger! Tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er MEGET træt af:
Kommentér på:
Jeg er MEGET træt af:

Annonce