{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

hjælp til salg af mr2 {{forumTopicSubject}}

hej allesammen, står og skal af med min mr2 aw11, da det er min eneste bil og jeg gerne skulle bruge en nyere bil.
har ikke haft til at lave de ting der er galt med bilen.
så ville se om det kunne betale sig at sælge den som den står, eller jeg skal låne til en anden bil også stille den her væk og sætte den stille i stand

lige pt, skal der skiftes fjedre ben foran i fører siden. bagpot og speedometer skal laves. og elektrisk motor lampe lyser efter man har kørt lidt og kan ikke klarlægge problemet. det har været galt i et år, men har ikke haft nogen betydning

bilen er en 1.6 116 hk, der har kørt 240000
motoren er en 1,6 supercharger med ca. 200 hk (har ingen måling) og har kørt ca. 130000 km
der er ikke betalt afgift af motor ombygning

spørgsmålet er hvor meget tror i jeg kan få for den. eller er der en af jer der kunne tænke sig at købe den, så den kan få den behandling den har fortjent.

www.bilgalleri.dk/galleri/238272-toyota_..._tilsalg_eller_bytte lidt gamle billeder men har ikke ændret sig meget, men har fået en smule rust ved bagskærme

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til salg af mr2
  • #1   11. sep 2013 sorry kan godt se det ligner rimlig meget en salgsannonce . men er egenlig fordi jeg bare tog det direkte for et opslag jeg lavet på mr2 forum. men vil bare havde vudering

• #2   11. sep 2013 Din motorlampe lyser nok pga dit ikke fungerende speedometer. Da systemet er forudrettet til Cruise control og der skal den bruge signalet.
    Lampen tænder ved en given motortemp/omdr.

• #3   11. sep 2013 du må jo vide hvad du mener den er værd... de plejer at handles til 20000kr nys i brugsstand

• #4   12. sep 2013 brian . jeg tænkte den var ca. 25-30 værd . for kan kun finde 1 til 22 . ellers er alle fra 35-40 og op efter . og ingen af dem med supercharger motor. så ville bare lige hører folks mening. så jeg kan få den solgt rimelig hurtig men ikke til alt for billige penge smiley

• #5   12. sep 2013 Da du har en ikke godkendt motor i, så skal du ikke regne med at få ret meget for den, for hvem vil købe en ulovlig bil. ?

• #6   12. sep 2013 motor får du intet for, da den ik er lovlig, og dem der står højt, står stadig til salg, og din er jo ik den kønneste(set ud fra billederne)... en der står total i orden og original/fejlfri, går for 40-45.. men så skal de også stå 100%, den til 22 står meget originalt, hvilket er et stort +, på sådan en bil, sådan en som din har der altid været skruet i.. hvis den skal koste de penge du ønsker, så skal den stå uden fejl, samt godkendt/betalt fri.

• #7   12. sep 2013 Regn med max 15000kr.
    1. Motoren er ikke lovlig. Ligesom alle de corolla'er med Silver/blacktop.
    2. Der er væsenlige fejl på dem.
    3. Den holder ikke super flot.

Hvis der var org motor og den holde pænt og det var forår så ville den gå nemmere og for et større beløb.

• #8   12. sep 2013 Behold den vinteren over og få fixet de småting den har, få den synet og skyd den af til foråret.

Mht speedometer problemet, hvis ikke det er kablet, så er det nok drevet i gearkassen der har knækket en tand. De er af plast og pissedyre. En ny brugt gearkasse er næsten billigere.

• #9   12. sep 2013 motoren er godkendt med ombygningen .. men der er ikke betalt afgift af det

Kommentér på:
hjælp til salg af mr2

Annonce