{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bytte af bil
  • #1   16. sep 2013 De vil have lidt ekstra vis de skal bruge tiden på at sælge den byttede bil videre

• #2   16. sep 2013 Vil du helst have 5k for din vare eller en Golf 2 fx?

• #3   16. sep 2013 Fordi så står sælger jo med et andet vrag der skal sælges istedet for det han har..

Så du kan godt samle småkagen op igen.. smiley

• #4   16. sep 2013 Det er så lamt. At man tror at bilen er mere værd i en byttehandel er molbo.

Og dem man siger det til bliver tøsefornærmede. GAAAAAB

Jeg kunne forstå at man satte bytteprisen eks. 10000,- højere for at undgå en byttehandel.

• #5   16. sep 2013 Byttepris er jo betalingen for det ekstra arbejde man skal igennem, samt den risiko der er ved at få endnu en bil, man intet ved om, i bytte.
    Eller til evt. rep på den nye bil.

Generelt er det fair nok, og hvis man bare knytter sylten og forhandler om bilen som man plajer, så kan man også tit bytte på en fair måde.

• #6   16. sep 2013 altså jeg mener jo man kun kan bytte til en bil der har samme pris ca som ens egen og ikke forlange mere
    for er man ikke interesseret i og ligge inde med en ny bil takker man vel bare nej

• #7   16. sep 2013 martin H - måske, men hvis der er nogen der er desperate for at få ens bil men kun har en at bytte med, er det en måde for dem at få den på, men fordi det er "ad omveje" så koster det lidt ekstra for dem, og det er vel fair nok?

• #8   16. sep 2013 Carsten fra Randers:

Du misforstår. Synes det er helt reelt at skrive at bytteprisen er højere, hvis man ønsker at sælge i ren handel. Men skriver man gerne bytte og så at bytteprisen er højere, falder det logiske lidt til jorden smiley

Jeg håber ved gud at du kan se pointen.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #9   16. sep 2013 Martin du kan jo bare lade være med at spørge på de annoncer hvis du ikke vil give det sælger forlanger. Problem løst smiley

• #10   16. sep 2013 Polo : true lige der kan jeg godt følge dig smiley for så udgår hele ideen med "ekstraudgifter"

• #11   16. sep 2013 casper
    som du kan se jeg skriver spørger jeg faktisk kun til biler der ligger i samme prisklasse som min egen spørger jeg på en der dyrer er det også ok der kommer lidt oveni handlen

men nu drejede forum sig ikke om det men om hvorfor en bytte pris er højere end en kontant pris, bilen stiger jo ikke sådan vupti i pris fordi den bliver byttet

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#12   16. sep 2013 Martin giver det ikke sig selv. Hvis folk vil sælge deres bil får de jo intet ud af at bytte lige over med en bil i samme prisklasse. Så kan de blot starte forfra igen med at skulle sælge en anden bil.

Og igen kan man ikke lide prisen kan man jo bare lade være med at henvende sig på annoncen.

• #14   16. sep 2013 det kommer jo an på om man får byttet sig til en bil man vil have
    man bytter sig vel ikke til en bil man ikke gider ha så man sku da tabt bag en vogn
    eller det med biler gælder det om og starte med en bil til 5 kilo for 10 år efter og have en til 100 kilo
    jeg bytter personligt kun for og få en bil jeg sys bedre om og ikke for og score boxen på det

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#15   16. sep 2013 Martin men nogen folk sælger deres biler fordi de vil have penge fri. Så giver det jo netop ingen mening at bytte til en bil i samme prisklasse vel ?

• #16   16. sep 2013 modparten af handlen har sikkert de samme omkostninger ved en handel pyrus
    og en ny ejer skal da ikke dække dine udgifter når du bytter dig til en bil, han tvinger dig jo nok ikke til handlen mon dog
    men lad os fortsætte tråden med tanke på hvis handlen var af biler der egentlig ligger i samme prisleje

"men byttepris er højere end salgs pris"
    vi er kommet lidt væk fra hvad det indlæg handlede om

• #17   16. sep 2013 det der er sagens kerne
    bilen koster eks 35000 hvis man køber den kontant
    hvis man så skal bytte koster den eks pludselig 45000 fordi byttepris er højere end kontantpris

giver ikke mening den lige stiger i værdi fordi det en bytte handel

• #19   16. sep 2013 Jeg kan ikke se at hvorfor man skal bytte bil,
    måske for at man ikke kan få kørekort mere og konen synes den er for stor at parkere med.

Jeg har altid solgt den gamle bil, til firmaet der har leveret den bil jeg ønsker.
    Det tror jeg at jeg stadig kan gøre.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#20   16. sep 2013 Martin hvorfor køber du så ikke bare kontant hvis du er utilfreds med folks byttepriser. Lader egentlig mere til du bare er negativ over folk måske ikke lige er så skide interesseret i at tage din bil i bytte.

• #21   17. sep 2013 overhovedet ikke ikke jeg er kommet af med den

Kommentér på:
bytte af bil

Annonce