{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Trafik kultur! {{forumTopicSubject}}

Er jeg helt galt på den eller ude for række vidde?

Sad på vej hjem idag og konstaterer flere gange at jeg ligger bag en foran kørendene, der konsekvent køre markant langsommere en maks tilladte.

Det være sig 30 kmt i by zone og 60 i 80 zone og skal de virkelig give den kul ved eks overhaling på landevej, af en knallert. Er de helt opp at peake med 70 kmt i 80 zone.

Dette er til trods for der er 3-7 biler på slæb nu.
De sidder i deres egen kåger verden, så selv hvis en flyver landet foran ville de først opdage det 10 minutter sener eller hvis nogen dyttet ville de dreje hovedet 30 sekunder sener og køre vider selv om de havde forsaget en ulykke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trafik kultur!
  • #1   18. sep 2013 Gal på den mht hvad?

    Altså. de må jo godt.


  • #2   18. sep 2013 Ja fjolser er der nok af i trafikken...
    Enten kører de som idioter, og ellers provokerende langsomt,
    og holde til højre på motorvejen kan de sgu heller ikke finde ud af, FJOLSER!


  • #3   18. sep 2013 god karma herinde

  • #4   18. sep 2013 Nu fortæller du jo ikke om hvor tæt trafikken er eller om det er i mylder trafikken.

    For at få køen til at glide lettere så racer jeg heller ikke op til den forankørende, Jeg læser trafikken og holder en jævn hastighed. Gidder ikke det elastik kørsel.


  • #5   18. sep 2013 Sorry hele mine frustration steg mig til hovedet.

    Jeg var bare super frustreret på vej hjem, jeg syntes ikke der tages gensidet hensyn til sine med trafikanter, der er jo en grund til det startet med mig bag ved og sener 7.

    Jeg ville ikke lave en hul i hovedet overhaling, og selv med 200hk, 400NM og DSG gear føler jeg de udsætter andre for fare.


  • #6   18. sep 2013 Det var på vej hjem fra Taastrup ud igennem bøhlandet over hedehusene, tune og Karslunde.

  • #7   18. sep 2013 Køre gerne 60 men holder til gengæld til højre på vejen..


  • #8   18. sep 2013 Hvis vejret har været lige så dårligt, som det har været her i dag. Så forstår jeg godt at nogle folk kører langsommere af hensyn til det glatte føre.

    Tag det med et smil og kom videre i livet, i stedet for at bruge tid på at skrive om det herinde.
    Håber din dag udover dette, har været god smiley


  • #9   18. sep 2013 Min dag har været helt igennem fantastisk.
    Morgen knald.
    Rolig arbejdsdag og konen hentet ungerne så om jeg var hjemme 16:20 eller 16:30 var pisse lige meget.

    Det er 15 grader varmt og har små regnet for to timer siden, det kræver ikke at være ekstra over, over forsigtig.
    Det ødelægger trafikken og kun en forsager dette i mit tilfælde.

    Jeg er helt nede i hvilepuls smiley og ville bare lukke gassen ud og have en debat igang.


  • #10   18. sep 2013 Jeg har totalt optur over, hvor GODE, vi er i Danmark til at holde til højre, når der er flere spor. Dette set i forhold til, hvor ekstremt RINGE, de er til det i USA! smiley

  • #12   18. sep 2013 præsis benyamin..

    personligt er jeg stor tilhænger af noget johnny cash mens jeg køre ude på landevejene eller P4

    den gamle Polo gik så godt ved 60km/t ..


  • #14   18. sep 2013 folk der køre langsommer end dig er idioter og folk der køre hurtiger er psychopater.

    jeg kan udemærke følge dig ikke noget mere irriterende en de fol kmed start stop der først trykker koblingen ned nå der er grønt. holde for nogle dage ved et kryds med 3 af sådanne biler. 3 biler nåede over og jeg måtte lige holde en omgang til da de ikke kan finde ud af at træde på den kopling lige nå der bliver gult...
    ligger også ofte bag folk der køre 60 på 80km/t strækninger. det bliver man sku lidt træt af hvis der ikke er mulighed for at overhæle...


  • #15   18. sep 2013 jeg kører gerne 75 det meste af tiden, og holder helt til højre.. kommer der mange modkørende og mange bagved, speeder jeg sgu op til 80-85.. Det burde folk ik ku klage over smiley

Kommentér på:
Trafik kultur!

Annonce