{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Toned Ruder {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg står her med en station car ford Mondeo fra 1995 1,8 16V

Jeg ville hører om der var nogle fra Nordsjælland eller i KBH der kunne være til hjælp med at gøre det for mig da jeg ikke er så god til det med sol film.

Jeg smækker gerne 500kr ud til den person der kan gøre det.

Jeg har filmen selv, det eneste jeg mangler er en person som er en haj til det og har lyst til at hjælpe mig med det problem.

Ring endelig på 31649884 og så kan vi lige snakke om det sammen.

Håber der er nogle som kan hjælpe mig. Det er 5 ruder vi snakker om da den er på gule plader.

Mvh Dax

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toned Ruder
  • #1   24. sep 2013 lol, for 500 får du EEN rude tonet..

• #2   24. sep 2013 Er det ikke nemmere at kontakte rudetoning.dk eller et andet firma der kan gøre det for dig? Det koster jo max 2000kr også bruger de ikke sådan en fesen solfilm fra thansen..

• #3   24. sep 2013 1. 500 ha ha ha
    2. Din egen film ha ha ha.
    3. 500 ha ha ha

• #4   24. sep 2013 smiley

• #5   24. sep 2013 Tager 1550,- for 5 ruder

• #6   24. sep 2013 Frank er det så sort?

• #7   24. sep 2013 Ja i må meget undskylde hvis indlægget lyder til grin men igen jeg aner ikke priserne. Så frem for at lave grin så giv dog Info og hjælp eller evt pris på hvad i kan gøre det for ligesom Frank og nogge.
    Og nej det er ikke thansen produkt.

Men ellers så smid en pris hvad i vil gøre det for så tager vi den derfra.
    Nu ved jeg at 500kr ikke er muligt.

• #9   24. sep 2013 Ja men nu var det et spontant indlæg lige for at hører.
    Og de fleste herinde plejer gerne at kunne hjælpe.
    Nu har jeg kiggede på den der side rudetoning og de tager 1.500kr for det. Men kunne da være skønt hvis nogle kunne gøre det billigere og vil tjene lidt på det.

• #10   24. sep 2013 Ja bare husk at pris og kvalitet nogen gange hænger sammen. Plus du kan brokke dig over arbejdet hvis du får lavet noget ved rudetoning fx frem for hvis du får lavet det sort:)

• #11   24. sep 2013 Igen en god point fra dig nogge :-).

Det kunne være man skulle gøre det den vej alligevel.
    Nu har jeg ikke lige kiggede derinde så meget men ved du om når man aflevere bilen hos dem om de kan klare det på samme dag så man sidder og venter på det er gjort færdig? smiley

• #12   24. sep 2013 Jeg tror de kan gøre begge dele. Men prøv at kontakte dem. Bemærk dog lige at de tage lidt penge for at tage
    Hattehylde osv ud af bilen så hvis du vil spare penge så tag det ud selv:)

• #13   24. sep 2013 google rudetoning

så finde du firmaer der gøre det, og høre om prisen,

det svinge en del fra sted til sted.

vi har et sted, vi får rabat gennem vores opel klub,

• #14   24. sep 2013 Den er på gule plader
    Ingen bagsæder
    Ingen hatte hylde
    Man kan ligge på langs i den så der burde være nok arbejdsplads smiley

• #15   24. sep 2013 Det da meget lækkert med rabat igennem klub

• #16   24. sep 2013 Ved du hva Dax, jeg ville sku godt ha sat film i din bil for 1000 INKL. Kvali film, men desværre er der ikke rigtig noget gevinst ved det nu hvor vi bor i vær' vores landsdel... Kan nu heller ikke forstå der ikk lige er en venlig sjæl der ordner det for den plov. 30-45 min. Hvis man spænder røvballerne, så den fixet.

• #17   24. sep 2013 Kan sgu li din indstilling Jacob
    Men ja det er surt du helt derover så var jeg med glæde sagt ja.

Nu må jeg se hvad folk ellers byder det er ikke noget som haster men meget godt og have tilbudet på det. Og det skal os ske i år at jeg gør det.

• #19   24. sep 2013 der er mange gode film på Youtube.

jeg køre nok min til markus eller en i hillerød. (kan ikke huske navnet)
    deres film er virker limoblack men nå du kigger inde fra og ud så virke den meget lidt tonet. genialt nå man skal bakke osv.

tror Frank b laver det i alle de tilrådelige farver efter kundens ønske.
    (smid mig en PB med hvor du fra og om det er med kvittering. har en 406 sedan der trænger til toning)

• #20   25. sep 2013 Søren H
    Når man ikke ved bedre så ja så synes jeg det er lidt tarveligt at folk smider sådan nogle kommentar ind når man ikke ved bedre... Der er nok en grund til at jeg kommer ind med dette indlæg...
    Men hul i det, jeg håber bare folk lærer det en dag at hjælpe frem for at lave grin med det..

Jeg vil super gerne hjælpe til hvis det er... om det 500 eller 1000,- vi snakker om så har jeg da sparet lidt.. Men tror ærligt bare jeg kører ud til nogle der er pro og arbejder med det og så må det koste de 1,500... bare noget lort når man har anlæg i bilen der skriger i folks øjne.. men må jeg bare dække det over med noget og håbe på man kan have det i fred indtil man har de penge i december eller noget...

• #21   27. sep 2013 Vil hellere end gerne lave din bil for 500,- men det giver ingen mening at tage så lidt. Jeg lever af at lave det hver dag, men hvis alle skal have det lavet for 500,- så må jeg lukke butikken.
    Der er flere 1000 brugere herinde og hvis du skal give 500,- så skal de andre jo også.

Jeg er Meget fair med mine priser og tager ikke Extra for ydelser eller en bestemt film (som nogle andre gør) jeg anvender en god kvalitets film til en god pris. Hos mig er der kvitt på arbejdet og alle kan betale med Dankort.

• #22   29. sep 2013 Forståeligt nok Frank B

Kommentér på:
Toned Ruder

Annonce