{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sort bil!!!
  • #1   29. sep 2013 sort er bare svært at holde ren, men når den så er helt ren og poleret ser det også bare 1000 gange bedre ud end alle andre farver smiley

• #2   29. sep 2013 Vask den, og få den poleret, vokset, slebet osv. osv. til den store guld medalje, så er den nemmer at holde ren, ved bare at skylde den over.

• #3   29. sep 2013 Jeg har faktisk ikke poleret den endnu, det var faktisk planene her i sommers men kom fra det igen smiley

• #4   29. sep 2013 lyder faktisk som en ret god ide doktor w

• #5   29. sep 2013 Vask den i regnvejr for at undgå kalkpletter, tør den over med en klud som er beregnet til det og giv den derefter voks.. Så får den en helt glat overflade og kan bare skylles ren i det næste lange stykke tid smiley så behandler du den bare igen efter smag og behag..

• #6   29. sep 2013 Mine sorte biler blev meget grovt poleret da jeg fik dem, også kørt helt ud til den fineste, efterfølgende lak forsegling og voks. 1 vask om ugen, typisk bare varm vand og tørring så den blank. Polering 3 gange om året, april, juli og oktober smiley

profilbillede
  • #7   29. sep 2013 Hvis det er helt slemt, så skyller du den godt og grundigt og bruger claybar, der tager alle urenheder i lakken. Derefter skal den vokses og lakforsegles. Derefter giver du den polish 2-4 gange om året, så er lakken rigtig fin i mange år, og du undgår zinkopkog og rust fra stenslag, da du hele tiden "lukker" de små huller i lakken.

• #8   29. sep 2013 Spuler den bare lige med vand, og så pletfri efterskyld for en tyver hos iWash. Håndvasker den ordentligt et par gange om året, ikke noget vildt.

Vaskehal er totalt no-go hvis man har en bil der er mørk i farven.

• #9   29. sep 2013 Polering + lakforsegler og massere af god voks. Så bliver den ikke nær så nemt beskidt. Især i regnvejr er der en kæmpe forskel fra når den er ordenligt beskyttet med voks osv, til når den ikke er. Snavs hæfter ikke i samme grad på lakken når den er behandlet.

• #10   6. okt 2013 min erfaring er at bare du har nogle gode microfiber håndklæder til at tørre bilen med, så kan alle vaske sin bil flot og plet fri. Dog skyl godt og grundigt af for snavs inden du vasker. Og selvfølgelig gør en god polering det nemt at holde sort bil. Sort er den eneste vej for mig smiley

Kommentér på:
Sort bil!!!

Annonce