{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Hakan H
Hakan H
Følger: 1 Emner: 65 Svar: 180

Udstødning rammer bilen.... {{forumTopicSubject}}

hej allesammen,

har en lille spg. har fået sat en ny udstødning på. mekanikeren har justeret udstødningen så den ikke rammer når sidder folk bagi. nu har jeg kørt i nogle dage, når jeg kører alene sker der ikke noget. men når der sidder to personer inde bagi så rammer udstødningen især når man gasser op, opstart og kører op ad forhøjninger f.eks. villa veje.

Mekanikeren sagde at hvis det sker igen, kunne problemet være støddæmperen. idet den så meget slidt ud, min spg. er kan det være rigtig eller ?????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning rammer bilen....
  • #1   1. okt 2013 Først skal du finde ud af hvad den rammer..

Og hvad bil er det på?

Rammer den på noget, er det fordi at der enten er et eller flere ophæng der ikke har det så godt mere, eller at udstødningen slet ikke passer specielt godt, hvilket er typisk for en billig udstødning

• Hakan H
    Hakan H Tilmeldt:
    dec 2007

#3   1. okt 2013 det er en Golf 3. udstødningen rammer bilen, og brummer og brager. men når man kører eks. 80 km/t på en vej uden at gasse op. så sker der ikke noget. men hvis jeg træder speederen i bund 3-5 sekunder så brummer den meget dvs. udstødningen rammer et eller andet sted. plus hvis man venter ved en lyskryds og skal til at kører så kan man mærke over hele bilen at udstødningen rammer.

• #4   1. okt 2013 Betyder det noget?

De fleste G3'er er snart døde alligevel. Mener næppe det kan betale sig at smide flere penge i dem. Eller er jeg helt gal på den?

• Hakan H
    Hakan H Tilmeldt:
    dec 2007

#5   1. okt 2013 uddød, hmmm nææ. men nu har jeg smidt en ny udstødning på.

• #6   1. okt 2013 Pasform på udstødningen. Døde ophæng enten på udstødning. Eller motorophæng

Kommentér på:
Udstødning rammer bilen....

Annonce