Kone bil. {{forumTopicSubject}}
Havde den fantastiske mulighed for idag at finde svaret på hvorfor det hedder kone bil og hvorfor hun skal have sin egen og ikke låne fars.
Konen skulle have en af ungernes cykel med imorgen da hun skulle aflevere, jeg lader hende tage min bil da den er en stationcar og tager hendes Fiat 500
Her kommer så svaret på hvorfor jeg ikke gider køre i hendes bil.
1: hun støvsuger den ikke!
2: hun holder avis som hun læser i toget på vej til og fra arbejde.
Bagagerummet ligner en avis container med gamle aviser istedet for at rydde op efter sig.
3: alle aflægnings rum er fyldt med lort der forstyrre mit øje og kurre rundt i sving.
4: Alle paneler og plastik dele er støvet og der er på ingen måde taget hensyn at ungerne skal ikke svine i den lille bil med mudder og skidt fra støvler/sko.
5: der er 1 fucking cd i bilen og det ville vare gay og lytte til.
6: sprinklervæske fyldes kun på når jeg gør det åbenbart= ja den var tom.
7: forruden er sidst tørret af med en lukomsrulle inde i, alig funller over alt på ruden og dette kunne jeg ikke lade være med at fokuserer på.
8: den har lige været til første service 27.000km har bilen gået og jeg sagde de skulle fikse noget i undervognen der larmet. Konenhar kørt i bilen i 3 uger siden. Hvad tror i jeg kan konstaterer idag? Ja undervognen larmer og dunker som var venstre bag støddæmper på vej op igennem tårnet.
Bare sjov læsning håber i kan grine over det og ja jeg tager min egen på arbejde imorgen.
feb 2012
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 45 Svar: 333
Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
okt 2009
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 3 Emner: 63 Svar: 485
jan 2007
Følgere: 89 Biler: 9 Emner: 1 Svar: 4.007
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 33 Biler: 10 Emner: 437 Svar: 5.067
Fiat i Roskilde fik besked på at fikse det da jeg afleveret bilen. Det har de måske også gjort, men den larmer satme igen. Konen hentet bilen 2 dage efterår jeg har ikke kørt i den i 3 uger.
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 68 Svar: 488
Så lille er den faktisk heller ikke, lånte en af en vens kæreste, og kunne sagtens være der, selvom der ikke var meget plads at give af er 1.98
Jeg har det på præcis samme måde, jeg vil hellere sidde med afdragene selv end dele dem med damen, for så slipper jeg for at skulle diskutere hvor lav bilen skal være, om der skal udstødning på, om front grill skal være clean osv.. osv.. osv..
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 33 Biler: 10 Emner: 437 Svar: 5.067
Der er service aftale og garanti på bilen. Så de fikset det bare igen.
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
det da en af de ting jeg glæder mig til. bare stikke knægten eller princessen en 40kr og så vasker. støvsuger og polere ruder i bilen...
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 96 Svar: 3.084
Kone bil.