{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.332 visninger | Oprettet:

philip c
philip c
Følger: 1 Emner: 42 Svar: 169

HJælp tændspole ledning? {{forumTopicSubject}}

hej alle jeg har oprettet en del tråde på det siste

jeg har lige målt gemmengang fra den ledning der går fra tændspolen og ned til midten af strømfordeleren og der var ingen ledene gemmengang

for at være sikker på dette prøvede jeg at sætte den ene ende af ledningen på + af batteriet og den anden på - af batteriet, der kom ingen gnister

skal den ledning ikke være strømledene?

ps der er tale om en golf 3 1.8 fra 96

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJælp tændspole ledning?
  • #1   8. okt 2013 Jo, der skal være gennemgang. Nu ved jeg ikke hvordan du har målt, men tag et multimeter og placer det på Ohm = O. Og så bare en ledning i hver ende, viser den OL. på skærmen er der ingen gennemgang, og derfor skal der en ny på, ellers vil der gerne stå nogle tal på skærmen hvis den er intakt smiley

Det med batteriet du har gjort vi jeg fraråde dig nogensinde og gøre igen, da det kan eksplodere lige op i ansigtet på dig, og så er chancen for du mister syn og andet, næsten 100 %. smiley

• #2   8. okt 2013 Kan se jeg ikke kan lave et Ohm tegn herinde, men det ligner et O med hul i bunden. smiley

• philip c
    philip c Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 42 Svar: 169
    #3   8. okt 2013
    dette er hvad jeg har brugt, er det rigtigt nok?

http://oi42.tinypic.com/2ez6vsj.jpg

• #4   8. okt 2013 Fuldstændig korrekt. smiley Så er det bare på med nyt tændrørs kabel. Det optimale ville være at skifte alle tændrørs kablerne nu du var igang, men det er op til dig og prisen på kablerne selvfølgelig.

Kommentér på:
HJælp tændspole ledning?

Annonce