{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.300 visninger | Oprettet:

André P
André P
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Hvad er der galt med min salgsannonce? {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har oprettet en salgsannonce på DBA. Den har stået der 3-4 uger, uden nogle henvendelser.
Er det for dyrt? synes prisen ser fint ud hvis man sammenligner med andre?

Er billederne ikke gode nok?

Er teksten dårlig?

Jeg har kun oprettet på DBA. Er det svært at få solgt bil der? Har I nogle erfaringer med bilbasen?

Dette er min annonce:
http://www.dba.dk/peugeot-206-16-s16-3-doers/id-1002946914/

Håber i kan hjælpe! smiley

fortsat god dag!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er der galt med min salgsannonce?
  • #1   9. okt 2013 Den er nok lige en tand for dyrt

• #2   9. okt 2013 Smæk den 5.000,- ned i pris. Afslag i hurtig handel. Det viser at du er til at handle med.
    Og nu er den jo fransk, og der er rimelig mange der slet ikke vil røre en fransk bil med en ild tang..

• #3   9. okt 2013 hehe hvad regner du med ? kender du ikke marked for tiden og som det har været i længe. det er total død. man kan da stadig handle /sælge men det er slet ikke som før hen

• #5   9. okt 2013 så smid da et telefon nummer ind!?.... jeg HADER! annoncer uden nummer.....

• #6   9. okt 2013 Kunne være du skulle overveje din pris. Det en gammel fransk folie bakke

• #7   9. okt 2013 Det er noget ævl at sige, markedet er dødt. Der bliver solgt masser af biler, hvis bare prisen er rigtig.

Sæt prisen ned. Det siger sig selv, at prisen er for høj, hvis der ingen henvendelser har været i næsten en måned.

• André P
    André P Tilmeldt:
    jun 2013

#8   9. okt 2013 Mange tak for rigtig mange besvarelser, rigtig hurtigt!! smiley
    Det prøver jeg!

Har i nogen ide om hvad en forhandler mon vil give?:)

• #9   9. okt 2013 Smid den ind på guloggratis osse. Få tlf nr med og få sat prisen ned og som de andre skriver smiley

• #10   9. okt 2013 pris for høj

intet nummer

folk vil have hdi

forhandler giver en høj pris,,,, men så skal du købe noget andet ved ham jo,

• André P
    André P Tilmeldt:
    jun 2013

#11   9. okt 2013 Tak for svar.
    Jeg skal ikke have bil igen lige foreløbig. Så det var mere hvad forhandleren vil give, hvis jeg ikke køber noget hos ham. Men det er sikkert næsten ingen penge?:)

• #12   9. okt 2013 Jeg har lige solgt en Kia picanto på dba - fra 2005, samme kilometer som din, stod til 31.500 og jeg solgte den for 28.000 - fik masser af henvendelser. Din annonce ser da rigtig fin ud, og det virker som en bedre deal, hvis du slå lidt af prisen når der endelig handles...

Synes det virker lidt mystisk, at den ikke har henvndelser. Har du prøvet at slette den og oprette en helt ny annonce? Så den får et frisk tidsstempel på sig. og er du valideret med nemID/CPR ?

• #13   9. okt 2013 Ja slet for pokker det der bbbyyyyddd! Efter første linie gider man ikke læse resten. Tre steder står der at der er 17" fælge, endnu flere steder står der kører rigtig godt.

Sæt det i orden: bilens historik- ejere- service inkl tandrem- generel stand altså hvor du evt kan skrive velholdt mv.

Markedet er på ingen måde dødt! Min Audi blev solgt efter en uge på bilbasen, budt 5000 kr over pris endda.
    Alle vil have mest muligt for deres biler, men ingen vil være realistiske omkring prisen.
    Pris, km og årgang hænger i den grad sammen

• #14   9. okt 2013 Al al for dyr

• #15   9. okt 2013 ALT FOR DYR!

• André P
    André P Tilmeldt:
    jun 2013

#16   9. okt 2013 Synes ikke den ser dyr ud hvis jeg sammenligner med andres annoncer?:)
    Men hvad vil i mene at den skal sættes til salg for?

• #17   9. okt 2013 Nu er det ikke for at spille smart men de andre annoncer du kigger på der er bilerne jo heller ikke blevet solgt

Jeg ville sætte den ned til 30000 og skrive ved hurtig handel er prisen til forhandling sker der stadig ikke noget efter et par uger ville jeg sætte den ned til 28000 osv osv

• #18   9. okt 2013 få noget struktur i din annonce som der bliver sagt, og så lad være med at gentage dig selv og kom ikke med personlige meninger om bilen, ren fakta, som er hurtigt og nemt at overskue, prisen vil jeg ikke ytre mig om, men nu er det jo en fransk balje, og de er generelt ikke meget værd i brugt værdi med mindre du har en speciel udgave af en eller anden model som er blevet til et hit, eller klenodie, men det er kun en 206, i mine øjne en ret standard udgave...
    et tip mere, skriv eventuelt tider på for hvornår du træffes bedst, så er folk ikke "nervøse" for at ringe og forstyrre dig smiley

et sidste tip, når der kommer en køber og vil se din bil, så sørg for at den er støvsuget, måtter ligger pænt og er rene, og bilen er ren og dufter rart inde i, gode indtryk hæver på magisk vis prisen automatisk, og vær ikke bange for at nævne en mikro bule eller tarvelig ridse i bilen, det får dig til at fremstå ærlig og seriøs. og så hvis du gider det, få den vasket i motoren, kan du ikke selv, så drøn ind til en professional og slip 500kr. du får pengene igen ved salg.

• André P
    André P Tilmeldt:
    jun 2013

#19   9. okt 2013 I skal alle have tak for hjælpen! smiley
    Har i erfaringer med bilbasen auktion? Prøver at smide den på auktionen, det er jo alligevel gratis hvis den ikke bliver solgt:)

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #20   9. okt 2013 Shadowman et lille tip til dig. Punktum.

Brug det smiley

• #21   9. okt 2013 Casper K - Det er noteret.

og hvis du føler du mangler nogle så får du lige nogle stykker her du kan indsætte efter behov ...................................................... smiley

• #22   9. okt 2013 jeg kender ikke til prisen på lige den her bil. men markede er stadig meget død men jeg tænker også mest i seriøse biler / tuning osv

lige meget hvad er markede ikke hvad det har været slev med de rigtig priser

• #23   9. okt 2013 der er en til 19000kr som har kørt 103000km
    http://www.dba.dk/peugeot-206-16-s16-3-doers/id-1003831263

så vil også sige du lige har sat den lidt for dyrt

• #24   9. okt 2013 Jeg tror ikke din pris er helt ved siden af , men der er bare rigtig mange til salg. Så skal du have et hurtig salg skal prisen under 30000 .

• #25   9. okt 2013 Linien med "Trækker Godt" siger mig at den har fået tæv.
    Ret det evt. til "God Trækkræft"
    "Har lige fået fyldt aircon-væske på og fået aircon tjek."
    Ret evt. til "Nyserviceret airconditon"

I det hele taget burde du lave hele teksten meget mere kortfattet.

Kommentér på:
Hvad er der galt med min salgsannonce?

Annonce