{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til nye biler
  • #1   19. okt 2013 Du har fået 12 nu. smiley

• #2   19. okt 2013 Der har vel været en mangelfuld beskrivelse eller ringe billeder

• #3   19. okt 2013 Det ville nok hjælpe en hel del hvis man ikke kunne se hvad andre har stemt før ham selv havde gjort det.
    Afviser et par stykker, følger resten bare med.

• #4   19. okt 2013 Hold nu op med at tude!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #6   19. okt 2013 Beklager min udråbstegns tast sad lige fast hehe smiley

• #7   19. okt 2013 Du har fået 10 velkomstpoint af mig, tudeprins.

• #8   19. okt 2013 Tror også der skal sættes mere focus på optagelse af biler istedet for alle de reklamer. Jeg glemmer sgu altid og gå ind og byde biler velkommen da det er gemt væk ovre i venstre side.

• #9   19. okt 2013 Projekter hører til i fotoalbum?

• #10   19. okt 2013 enig med Hapsen..

• #11   19. okt 2013 Jeg tikker ikke om stemmer her. Jeg siger bare at det er latterligt.
    En gammel bil er vel altid et projekt...?

Jeg har jo prøvet det så tit.
    Mere en rigelig text og gode billeder
    Det er bare det samme hver gang

• #12   19. okt 2013 http://www.bilgalleri.dk/galleri/289039-vw_golf_3

Masser af billeder og god tekst

0 afvisninger

• #13   19. okt 2013 Min Daihatsu kom ind 1. gang, selvfølgelig var der et par afvisnings stemmer, men det jo nok fordi jeg ikke er gode venner med alle..
    Men evt. lur mine billeder og min tekst og se om det kan inspirere dig..

Men ja, alle gamle biler er måske et projekt, men din kasse er ikke engang samlet ELLER på plader.. Tag lig og tør øjnene, og gør det ordenligt..

• #14   19. okt 2013 Det er en af de heldige
    Det har jeg aldrig set før smiley

• #15   19. okt 2013 Drop nu det der barnlige fis med tør øjnene og tudeprins.
    Vi diskutere et emne som jeg synes er meget på sin plads.
    Det er jo ikke kun min bil det drejer sig om

• #16   19. okt 2013 Det er da NETOP din bil det drejer sig om.. du laver en ringe opretelse og tuder over at du ikk kommer ind..
    Det er det vi snakker om....!

• Bombastiko E
    Bombastiko E Tilmeldt:
    sep 2009

Biler: 2 Emner: 118 Svar: 254
    #17   19. okt 2013 Har givet dig en velkomstpoint,
    men det kan ikke skade med lidt mere uddybende tekst og bedre billeder .
    Som hampsen også siger, projekter høre under fotoalbum, hvis du vil "oprette" din bil , skal det som minimum være en samlet/funktionel bil. Det vel meget forståeligt at mange afviser den

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #18   19. okt 2013 Gav den lige de sidste point. Så nu den inde smiley

Den havde 67 velkommen og 120 afvist.

Men bare rolig gav den lige 10 stemmer velkommen.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #19   19. okt 2013 Pis jeg tryllede på den forkerte. Nu den væk. Lort kom åbenbart til at trykke på den forkerte knap.

• #20   19. okt 2013 Jeg har på ingen måde linket til min bil. Jeg har blot fortalt om mine oplevelser. Derfor synes jeg det er barnligt af dig at opføre dig sådan. Men fair nok. Hvis du skal af med det så må du jo gøre det her.

• #21   19. okt 2013 Det går nok haha. Jeg bruger det alligevel kun til at have minder om mine gamle biler.

• #22   19. okt 2013 "Jeg bruger det alligevel kun til at have minder om mine gamle biler."

Så opret et fotoalbum.. smiley

Kommentér på:
Velkommen til nye biler

Annonce