{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Magicar - Montering? Eller lign? Fjernstart. {{forumTopicSubject}}

Hejsa Bilgalleri!

Nu går der ikke længe før der begynder at komme på frost på ruderne osv.

Jeg indrømmer gerne at jeg er ret doven. Så jeg vil gerne have at ca. 10 minutter inden jeg skal køre, lige kan trykke på en knap og så wupti så starter bilen og så er den tøet op, når jeg kommer ud til den.

Hvad anbefaler i af produkter? Jeg skal ikke bruge alarm osv. Kun fjernstartfunktionen.

Har kigget på benzinfyr, men synes lige det er et tand for dyrt. Da jeg regner med at skulle købe ny bil til næste år.

I må også gerne komme med erfaringer fra jeres egne produkter. Jeg har læst de andre tråde herinde, hvor folk snakker om erfaring. Og har også googlet lidt.

Du er velkommen til at smide en PB, hvis du ikke vil sige firmanavn/person herinde?

Kender i nogen som monterer f.eks. Magicar på sydsjælland/Falster? Helst tæt på Næstved eller Nykøbing F?

På forhånd tak!

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Magicar - Montering? Eller lign? Fjernstart.
  • #1   21. okt 2013 Jeg ved ikke om det har nogen betydning om hvilket bilmærke? Men det er på min Audi A4 fra 2005.

  • #3   21. okt 2013 hvilken bil? hvis det er en diesel skal du nok overveje et fyr i stedet, så den ikke kokser helt til ved at stå i tomgang..

  • #4   21. okt 2013 Det er en benziner. Har kontaktet ham. Men gider ikke at give mere for monteringen end det koster for selve alarmen. Han vil have 2-3.000 kr for at monterer. ham Net-import viser nummer på.

  • #5   21. okt 2013 Har skrevet at jeg ikke er interesseret i benzinfyr i teksten og længere oppe hvilken bil, dog ikke om det var diesel eller benzin. Men troede man kunne regne det ud, ud fra annoncen smiley Men ja, det er en benziner.

Kommentér på:
Magicar - Montering? Eller lign? Fjernstart.

Annonce