{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  service på vw værksted.
  • #1   23. okt 2013 Det lille ligger på 23xx hos Carl knudsen vw Tønder til min polo 6r

  • #2   23. okt 2013 Det kommer da sådan set an på hvad bil, service osv?

  • #3   23. okt 2013 en passat 1.9 tdi 105 hk. både på stort og alm service

  • #4   23. okt 2013 ville de da ikke svare dig på hvad det ville koste da du var ude hos dem

  • #5   23. okt 2013 har ikke været ude hos dem, det var bare ren og skær nysgerighed. jeg spurgte.

  • #6   23. okt 2013 Ca. 3500-4000 for et interval service og ca. 6500-7000 for et inspeksions/intervalservice. Altså i Norge.

  • #7   23. okt 2013 4234kr

  • #9   23. okt 2013 Hvorfor skal det være vw??
    Få det lavet til en billigere pris et andet sted.
    da jeg fik lavet service på min 1,9 tdi olieskift, luftfilter olie filter pollenfilter, rens af bremser vask samt støvsugning 2200kr.
    Gør det selv for ca. 800kr.


  • #10   23. okt 2013 Morten hvor for man det???!!!

  • #11   23. okt 2013 Hvor meget tror i værdien falder når bilen skal sælges videre, og ikke har fuld servicebog? Meget...
    Ring til både uautoriseret og vw, og spørg om pris, og hør om de vil matche tilbudet.
    Mange værksteder er sultne lige nu.. Men husk at få med, om de samme dele bliver udskiftet.


  • #12   23. okt 2013 Det var Mekonomen i Grindsted men de er lukket.
    Kan godt ske bilen falder i værdi, men jeg har købt min for at beholde den så de 3500 jeg sparer i året sætter jeg ikke til da jeg ikke sælger min bil før den skal skrottes.
    Men er det med henblik på at have en bil i kort tid så er der penge at miste.
    Men der er jo også de perlegrus mekaniker som selv har en stempel med et fiktivt firma.
    samtidig er der også forskel på om han køber en til 6000 eller 250.000


  • #13   23. okt 2013 Der er selvfølgelig forskel på hvilken bil det handler om, og hvilket service der skal foretages, og hvor langt den har kørt, for der kan være ekstra arbejde (tandrem, bremser og lignende).

    Jeg selv får lavet service på min Polo 6R 1.6 TDI på et autoriseret VW værksted, og det har indtil videre kostet mig omkring 5.000 kr for i alt to gange service på 62.000 km. Det kan jeg bestemt ikke klage over, og jeg kunne ikke finde på at finde hverken uautoriserede eller perlegrusmekanikere til dette.

    Selv kærestens ældre Fabia er billigere at få lavet hos Skoda end det er hos den lokale AutoPartner. Årsagen er sikkert at de bruger mindre tid hos Skoda, men jeg ved det ikke. Jeg fik bare tilbud fra både autoriseret og uautoriseret, og der var Skoda/VW billigst (Dette gælder dog ikke SMC's egne værksteder, de er ret dyre).


Kommentér på:
service på vw værksted.

Annonce