{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.552 visninger | Oprettet:

Michael H
Michael H
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 65

Første bil, men hvilken? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.dk

Jeg skal til at have mig min første bil (hurra for det).
Og som alle andre drenge går man jo og drømmer om Audi og BMW, meeen måske bliver det lige optimistisk nok til at starte med. Så ville høre jeres ideer til min første bil, og det skal lige siges jeg ikke skal i nærheden af en gejler bil på nogen måde!
Håber i vil give mig en hånd smiley

Mvh
Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første bil, men hvilken?
  • #1   27. okt 2013 min første bil er en Audi A3 så...
    men det kommer meget an på hvad du har råd til? smiley

• #2   27. okt 2013 Hmm, skal vi sige Mclaren F1?

Meget info, har jeg ikke fået...

• #3   27. okt 2013 du kan jo fx tjekke marked ud på bg der kan du finde audi a4 til omkring de 30k dog kommer der så forsikring indover men en bil med lav vægt og lidt hk er nok bedst så den føltes bare lidt kvik saxo vts 106 rally/gti fx opel astra gsi måske

• #4   27. okt 2013 Start med en ældre stabil bil hvor man ikke bliver alt for ked af det hvis man kommer til at lave en skramme eller bule.
    Og så en med en lille motor da de er nemmere at forsikre. smiley

• #5   27. okt 2013 hvem drømmer om Audi ud over tøser?
    BMW 318i er ikke så slemme at forsikre.
    væl den bil du syntes køre bedst. og betalhvad det koster i forsikring og vægtafgift. for at betale 3000mere om året for at køre i en bil man virkelig har lyst til er småpenge.

• #6   27. okt 2013 du skal da have mine fine e30 316i, så kan du komme ud og køre BMW for små penge

• Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    mar 2012

#7   27. okt 2013 Meget god i det at skrive hvad jeg har penge til smiley
    Jeg har omkring 3-4000kr til rådighed om måneden.

• Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    mar 2012

#8   27. okt 2013 Autolakeren, det er en fin E30, også selv min ynglings bmw, men skal ikke have en 4 dørs e30er smiley

• #9   27. okt 2013 Personligt, med de priser bilerne har i dag, så ville jeg ikke bruge pengene på en gammel sur BMW eller Audi fra 90'erne. Købe i stedet noget nyere.

Du kan jo fx købe en Kia Picanto eller Up! på afbetaling til halvdelen af de penge du har til rådighed. Der får du en fin lille bil, der kører udmærket, og som kører langt på literen og er billig i forsikring. Ud over det, så slipper du også for en masse små reparationer på en ny bil, og Kia og Hyndai har endda hhv 7 og 5 års garanti.

• #10   27. okt 2013 som sø propel siger, bmw er ikke helt urealistisk, hvis man tager en 318i fx. det største minus er dog lyden, da den kun er en 4 cylindret. selve bilen er okay billig at anskaffe sig, vægt afgiften er også forholdsvis billig 1550 for et halv år.
    Forsikringen er også til at komme i nærheden af smiley
    Og når alt det så er sagt, Jamen så køre du rundt i en bmw, som jeg vil mene har okay optræk, i forhold en gammel død peugeot

• #13   27. okt 2013 Jeg ville klart gå efter noget Toyota Corolla E10 eller Golf gode solide biler som er billig i drift og billig i indkøb.

• #14   27. okt 2013 Granzthorn.
    man skal faktisk ikke kimse af en 306 med XSI må numsen. de faktisk ganske kvikke. syntes det er skønne biler de laver. og design mæssigt tiltaler de mig mere end E36... men man skal vælge med hjertet.
    og der er så mange biler man kunne vælge...

• #15   27. okt 2013 Jeg startede med en bmw 535i, syntes jeg ikke var så slemt, nu har jeg en e36 325i fordi 3,5L drak for meget..

• Klaus L
    Klaus L Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 53 Svar: 106
    #16   27. okt 2013 Jeg har en opel astra f med en 1,4 motor oh en peugeut 106 1,4xr hvis det er noget:)

• #18   27. okt 2013 1. køb en bil med forhjulstræk
    2. køb en bil der kører langt på literen
    3. køb en nyere bil med få km på tælleren - ofte fås en kun 3 - 4 år gammel bil med max km 50 - 100000 på tælleren til ½ nypris.
    4. køb en praktisk bil med 5 døre og hvor bagsæderne kan ligges ned.
    5. køb en bil med træk, så du kan hægte en trailer på, hvis du skal flytte eller hjælpe nogen med det.
    6. benzin eller diesel er lidt et spørgsmål om hvor mange km du skal køre/år.
    7. du kan også købe en helt billig, nysynet bil til u. kr. 20000,- og så lære lidt om at reparere, når den henad vejen kommer til at fejle noget - så kan du også bedre undvære kaskoen og spare lidt ekstra penge der, som du kan bruge på noget andet fornuftigt.

Kommentér på:
Første bil, men hvilken?

Annonce