{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.373 visninger | Oprettet:

Bil ridset, og anden bil fundet {{forumTopicSubject}}

For 2 uger siden havde jeg bilen parkeret på vejen ved min svigermor. Da vi skal videre er bilen ridset bag baghjulet. Ingen sedler eller noget. Svigermor lover og holde øje med andre biler med ridser, og har i dag 2 uger efter fundet ud af at genboen har en bil med ridser i samme højde og min farve på.

Vil kontakte dem, men efter hvad svigermor siger er de ikke til at snakke med, da de er polakker, og ikke taler for godt dansk ( går jeg ud fra )

Min plan so far er at tage ned, og tage et billede af deres ridser og så snakke med dem, hvis jeg kan. Hvis de ikke vil stå ved det bare melde det over forsikringsselskab.

MEN.... kom til at tænke på at det er ord mod ord. Han kan ligeså godt som mig, påstå jeg har lavet ridsen og ikke omvendt.

Hvad ville I gøre??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil ridset, og anden bil fundet
  • #1   29. okt 2013 Ville tage billeder som du har tænkt dig, og så ringe til min forsikring. Hvis de vel at mærke ikke er til at snakke med.

• #2   29. okt 2013 Og skrive nummerplade osv op også selvfølgelig.

• #4   29. okt 2013 Caddy Daddy - Hvad endte det hele så med?

• #5   29. okt 2013 Du gør det som du har planlagt og så se om de ikke indrømmer når forsikringen kontakter dem.

Du har jo ikke noget at mindste.

• #6   29. okt 2013 har du kun ansvar, så kan du næsten lige så godt glemme det hvis de nægter, for din forsikring hjælper dig ikke, og du kan ikke melde hans skade til hans forsikringsselskab.

• #7   29. okt 2013 Sidst ringende jeg til policen med nummerplade, da en tosse kørte ind i mig og havde det på video med nummerplade. De var fløjtende ligeglade, intet kunne rahe dem mindre. Ringede så til mit forsikringsselskab selvom jeg ikke havde kasko, de sagde først de ikke kunne hjælpe, men slog dog nummerpladen op og heldigvis havde vi samme selskab, så kunne lave en skades anmeldelse den vej.

Mit råd vil være at oplyse policen stille og roligt (jeg var på ingen måde rolig efter de afviste mig) med ønske om forsikringsforhold på den bil da du ønsker at anmelde en skade til vedkomnes forsikringsselskab efter vidneudsagn. Og så kører det den vej.

• #8   29. okt 2013 Da jeg havde min 206 cc'er havde jeg også en lejlighed ude i Gellerupparken i Århus. Jeg kommer så hjem fra træning en formiddag og holder på parkeringspladsen hvor jeg stort set er den eneste bil.. Jeg slukker bilen og svare på en SMS, hvor jeg så ser op i spejlet at der kommer en Touran flyvende og parkere så op på siden af mig, nok 40 cm. Fra min bil trods der er 100 ledige pladser. Det er en indvandre kvinde og hendes søn, sønnen smadre hans dør op i min bil så malingen skaller af helt ind til metallet.. Jeg hopper ud af bilen og ingen kunne et ord på dansk, jeg endte med at få absolut ingenting ud af det, trods jeg så det ske. Jeg var godt nok træt oveni hovedet bagefter.

• #9   29. okt 2013 Kan godt være det mig der har været heldig

Kommentér på:
Bil ridset, og anden bil fundet

Annonce