{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Nulstille startsspærre VECTRA B Aarhus? {{forumTopicSubject}}

Hej
Idag dryppede jeg lidt låseolie i dørlåsen på døren i min vectra B 2.0 1996. Efter en lille køre tur lige efter vil bilen ikke starte mere, og motor lampen blinker vildt, har undersøgt på nettet og kan at det højst sandsynligt er startspærren der ikke slår fra. Har prøvet alt, både med fjernebetjening, at afmontere batteriet og vente i 20 min osv, intet hjælper.
Så jeg vil høre om nogen har erfaring med det, eller også søger jeg en i Aarhus der kan nulstille den for mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nulstille startsspærre VECTRA B Aarhus?
  • #1   3. nov 2013 Total sur røv.. . Har aldrig høret om det før. Er ved og hugge en vectra b op . Som jeg skulle have anden tæning lås i og der måtte jeg bide i det sur æbel og køre forbi opel og få dem til og hjælpe

• #2   3. nov 2013 Hvis du har en reserve nøgle, så prøv med den... Tror ikke på det har noget med din dørlås at gøre..

• #3   3. nov 2013 Under ratte sætte din lille føler boks. Ellers har jeg et komplet sæt til salg hvad motor er det i den

• #4   3. nov 2013 Jeg tænker bare om der ikke ligger en sensor eller et eller andet med starspærre i dørlåsen? Det er en 2.0.

• #5   3. nov 2013 den er unde ratten i en lille sort boks som sætter på tændening låsen . Min er den gammel nøgler sat fast . Prøv og skilde det ved ratte af og se om det er noget som er gået fra . Ved godt fet skulle lyde mærklig . Men ja hver dør er køblet op til c-lår/start spære. Prøv og kopel den dør fra du tro det er . Eller kobel alle dør fra . Det er bare og dreje stik af , så det er nem og prøve så udlukker du det med døre

• #6   4. nov 2013 Ok, så startspærre boksen er under rattet. Hvis jeg skiller det af, tror du jeg kan ødelægge noget andet? eller er den til at fjerne bare sådan? Hvaså hvis jeg fjerner startspærre boksen, kan bilen måske starte så?

Kommentér på:
Nulstille startsspærre VECTRA B Aarhus?

Annonce