{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.873 visninger | Oprettet:

nye bremseklodser? men hvilke? {{forumTopicSubject}}

gadaften bg smiley

vi har nu rullet 60.000 km i vores hyundai i40... og står nu til at skulle skifte bremseklodser foran for 3!!! gang.. (20.000 km pr sæt klodser med meget landevejskørsel, til daglig landevej og lidt bykørsel, det er altså for lidt!)
selv med samme kørselsmønster holdte mine på min 106, 406 og damens i30 ca 50.000 km... det koster os nu 2.500 kr KUN for at få skiftet klodser for + smøring.. har nu fået besked fra værkstedet om at det er ok at jeg laver olieskift for hver 15.000km (frem for hver 30.000) og beholder garantien + at jeg selv må vedligeholde mine bremser smiley

så står nu for vedligehold af bremser.. men købte sidste gang de originale klodser.. men det er sku det samme lort vi har haft i siden starten, de støver af H til, og når klodserne er halvt opslidt så hyler de fordi der er en tråd i klodserne der skal advare dig om at de er slidt... (holy crap det er irriterende)

står nu og skal have nye bremseklodser foran... kravet er at de må IKKE pive ved opbremsninger, og støve så lidt som muligt.... hvad er anbefalingerne?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nye bremseklodser? men hvilke?
Kommentér på:
nye bremseklodser? men hvilke?

Annonce