Biltyve..? {{forumTopicSubject}}
Hvorfor er det lige de lang fingrede biltyve så tit er på spil??? Har fået taget 2 radioer.. og her den 1.Maj tog de sku hele bilen... en Golf Turbo-Diesel.. men hvorfor tager de det ikke med ro.. i stedet for at smadrer hele bilen indvendig...? og halvt udvendigt...! Er jeg den eneste der her inde synes at tyvene skal straffes hårdere?? Fx at stjæle en bil....? Hvor meget kan man få for det? Næsten ikke en skid...! eller stjæle en radio fra en bil..? Jeg mener jo selv af ophidselses at de skulle have et nakkeskud.. mennnnnn det er jo for hårdt.. men burde komme i fængsel i mindst en månede.. lige med det samme man blev taget for sådan noget snavs...! så man virkelig kunne mærke det...! Hvad mener I straffene skulle være???
apr 2003
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 29
Jeg er helt enig. Der burde være hårdere straffe for indbrud i biler - er ikke klar over om straffen for indbrud i en bil er oppe på niveau med straffen for indbrud i et hus, men det mener jeg det burde være.
En anden ting - har en bilalarm nogen effekt overfor eventuelle indbrudstyve eller er de skideligeglade?
Lasse
jan 2003
Følger: 10 Følgere: 27 Biler: 13 Emner: 10 Svar: 344
Ked af at høre at den er væk. men se det fra den lyse side... du slipper for flere motorproblemer :o)
- men mon ikke den bliver fundet bakket ind i en guldsmed eller lign. i næste uge?!?!
Har forresten hørt om en der, den første måned han havde sin bil, havde sat snor i, som endte i en klokke i soveværelset... Tror det var bitter erfaring...
Adios
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.904
jan 2003
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 77 Svar: 408
mar 2003
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 4 Svar: 16
At få stjålet eller lavet hærværk på sin bil er jo næsten det samme som hvis ens 8 årige barn kom hjem og var blevet gennemsmadret til ingen verdens nytte.
Så jo tak, hårdere straffe.
mar 2003
Følger: 109 Følgere: 104 Biler: 5 Emner: 21 Svar: 205
maj 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 10
Ja det med nakkeskud er jo lige før, det gør de jo næsten i de lande, lidt syd for os.
Vidste biltyvene at staffene for at stjæle fra andre, og specielt fra bilejerne var højrere, var der heller ikke så mange der gjorde forsøg på det.
Næ du, de ved godt der ikke sker dem noget, men hvor herre bevares, hvis det var dem selv det gik ud over.
Bilen er trods alt, for de fleste af os, vort kæreste eje, (og dyreste)
Så det er sku skammeligt man så ikke kan ha sine ting i fred.
Så mit bud på en staf er en ordentlig røvfuld enten af os det går ud over, eller i lukkede rum af en betjent, selvom vold måske ikke altid er løsningen.
maj 2003
Du har helt ret.
Da jeg for mange år siden, havnede på ungdomsydelse på et par måneder, havde jeg svært ved at købe en bil for det beløb, ikke engang på afbetaling.
Hvordan H . . . . . . har de ovnbagte råd til at køre i en bil, man ved fuldt normalt arbejde idag, ikke engang tør drømme om ??????
Hvor komme mønten fra, ??
Ja jeg må nok også til at beherske mig, men man gør sig sku nogle tanker.
maj 2003
Det jeg skrev til Jimmi, var også et indlæg til dig
Biltyve..?