1.401 visninger
|
Oprettet:
Gode råd om lakeringen {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg godt nok haft nogle forummer herinde omkring men søger et godt råd
Vil bruge spraymaling i blank sort fra thansen til min bil ved hvad i tænker (han må være gal) så spørgsmål 1. Hvor mange skal jeg bruge til hele bilen kun udvendig
2. Er der et sted de er billiger end thansen
3. Har i gode råd til hvad man gør så det ikke ser alt for grimt ud
apr 2006
Følger: 31 Følgere: 32 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 136
dec 2008
Følger: 41 Følgere: 78 Biler: 5 Emner: 162 Svar: 2.163
Så er det billigere at købe en sprøjte pistol, jeg har den dyre fra biltema, og den er jeg faktisk glad for har ny lakeret tre biler med den.
Rigtig autolak kan du købe billigt over nettet, så vil du kunne gøre det for omkring 3000,- med et bedre resultat, lakken vil blive stærkere, og du spare tid og penge, men husk det er svært at lakere her i vinter tiden, du skal gerne have omkring 20-22grader, og lav fugtighed, ellers kan du lige så godt droppe det.
jun 2009
Følger: 99 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 96 Svar: 1.216
mar 2009
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 365 Svar: 5.945
de dåser holder heller ikke så hvis du maler den her til vinter er den ræverød til foråret så om alle omstændigheder ville jeg vælge at male den til foråret og for guds skyld ikke vælge den i blank sort,
hvis du skal have et pænt resultat så vælg at købe en sprøjte og noget maling det vil helt klart blive det pæneste
har du over vejet at male den i plastic dip eller give den en gang folie ?
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 18 Svar: 327
Bare fordi det er 1K betyder jo ikke at det ikke holder.. 1k er når malingen tørre uden en hærder og 2k skal der blandes en hærder i .
okt 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 4 Emner: 18 Svar: 80
både da den blev malet med sort alene og da jeg sprayede guld streger og så igen matsort bagefter, var kun taget der ikk blev jævnt igen, men jeg havde også slebet bilen alle steder først, og et råd, er at sørge for at ALT støv og lign er reset af inden spray, jeg brugte en klud med universal rens
dec 2012
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 101
Ja pengene er meget små til lak kan man ikke købe færdigblandet altså lak og hærder blandet over nettet bilen er Opel sort og vil gerne have den blank
Der folie på bilen nu men da det er modtagelig af skrammer og kan ikke lave det rust der begyndt at komme derfor har jeg valgt at lakere
Har Carbon folie på motorhjelm tag og bagklap så det skal ikke males
mar 2009
og køb det hos ham typisk billigere og måske du kan få det sort
mar 2009
Gode råd om lakeringen