{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskelligt dækmønster???
  • #1   13. nov 2013 Den skal være samme type, størrelse og hastigheds kode, Snakked med syns manden i dag da jeg havde en jeg som køre med 3 ens og 1 andet mæke som havde Vmønster faktisk og det helt ok.

  • #3   13. nov 2013 Du må kun køre med samme type dæk hele vejen rundt, (Sommer-, Vinter-, eller Helårs-dæk)
    Dækkene skal være parvis ens, (samme mærke og slidtage i for eller i bad)


  • #4   13. nov 2013 martin
    det er ikke et krav de er parvis ens det skal bare være samme størelse og type dvs. vinterdæk eller sommerdæk
    du kan få den synet med 4 forskilige dæk mærker og mønster


  • #5   13. nov 2013 Dækkene skal ikke være parvis ens. De skal blot være af samme type. Du kan køre med 4 forskellige dækmærker samtidig, hvis du har lyst til det. Ikke at det er anbefalelsesværdigt.

  • #6   14. nov 2013 Der er nu ikke noget der hedder helårsdæk men kun sommer og vinter dæk. Helårs dæk ER sommer dæk, men bare med lidt dårligere vinter egenskaber. Det skriver FDM selv i et af deres blade.

  • #7   14. nov 2013 Enig med Jesper J. Det fik jeg at vide til syn, da jeg var punkteret på mit ene vinterdæk og der var kun Goodyear hjemme i samme størrelse hos dæk manden og jeg kørte Continental på de andre. Var til syn to dage efter og ingen problemer i det fik jeg at vide.

Kommentér på:
Forskelligt dækmønster???

Annonce