1.129 visninger
|
Oprettet:
Golf V forskel ? {{forumTopicSubject}}
Aften alle..
Er på udkig efter en golf V
Men hvad er forskellen på sportline trendline comfortline ?
Og er der noget ved den model man skal være særlig opmærsom på ? Og hvad for nogen modeller skal man holde sig fra ?
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.240
jan 2009
Følger: 40 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 87 Svar: 897
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.240
De fejler slet ikke det folk køre dem op til...se nu lige på hvor mange der kører !
Lige så snart man høre om en der har haft et problem, så har hele verden haft det problem, og det sker hverdag..det gør det bare overhovedet ikke..
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.121
feb 2005
Følger: 2 Biler: 3 Emner: 78 Svar: 460
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.262
Jeg ville ubetinget gå efter 2.0 TFSI, hvis jeg skulle have en Golf V. Hvis man er til diesel, ville jeg vælge 1.9 TDI.
mar 2011
Følger: 65 Følgere: 62 Biler: 5 Emner: 39 Svar: 847
overholder man service på 2,0tdi og på deres DSG evt kortet servicet ned med 10.000km så fejler de ikk en skid
alle kan jo sige sig selv noget det bliver kørt hård bliver hurtigere slidt en som det bliver kørt blidt.
deres service interval er ikk lavet til en ung gut der køre race og køre til den.
har da en bekendt med en touran 2.0tdi med dsg han skifter olie på motoren ved hver 20.000km på motoren og 40.000km på dsg
den har nu rundt 320.000 og den er sku ikk gået i stykker plus den har fået belladd ved hver service.
så drop nu det pis der skider man på sin bil og dens service og pryller den så kommer alle fejlene frem i dem ja
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
men gå efter en der MEGET udstyret. highline med GT pakke for ellers er de meget kedelige at side inden i.
men rust. har de også døjet med. men det gør alle VW´ere jo.
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
modsat har jeg flere med 2.0TDi motorene der har hold tit på værksted.
alle kørt efter service bogen. og hvis ikke bilen kan holde til man udnytter krafterne (som man jo har bestil) så det ikke ne god bil.
den værste er min kamis gamle touran. bilen nåede at køre 40.000km på 2blokke. 3 topstykker. 2 turbo´er 1 motorstyring,. 1ledningsnet og 1 dsg gearkasse. over 2 år hvor bilen holde på værksted 9 måneder af dem.
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.262
Men man kan jo bare læse rundt omkring på nettet. Så finder man ud af, de er langt fra de eneste. Det er en elendig motor og VW er godt selv klar over det.
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
har 2 venner der er emeget glade for deres 2.0tdi´ere. den ene har skiftet svinghjulet.. den anden har ikke ofret så meget. men hans far har måtte punge ud for topstykke og turbo den gang han havde den... ikke at en 1.9tdi pd er fejlfri for det er de ikke. men de er mere robuste end 2.0 tdi pd...
V.A.G har nu valgt at skifte til CR princippet men helt ærligt så var det vist også på tide. resten af branchen har kørt med det siden midt 90´erne.
om de holder ved jeg ikke. håber det men tro ikke på det med VAG´s generelle statestik med nye motorere og holbarhed.
jan 2009
Følger: 40 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 87 Svar: 897
Den har gået 115.000 km.
Det ER en lorte motor
jan 2005
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 335 Svar: 1.789
Lyder som om der er delte meninger om 2.0tdi
Men har også læst andre steder det ikke er holdbare i forhold til 1.9tdi
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.121
Her kan du selv læse en fornuftig tråd omkring emnet og hvad du skal være obs på
Golf V forskel ?