{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.193 visninger | Oprettet:

Carina E Kabine Varme {{forumTopicSubject}}

Efter vi har ramt de koldere tider, kan jeg mærke min Carina E 2.0 ikke laver ordenlig varme i kabinen,
jeg har søgt lidt på nettet og fundet ud af , af 1000 andre har samme problem. Efter og har læst en hel masse er jeg stadig usikker på hvad man enlig kan gøre?
Kølerrens , gennemskyldning med alm vand og ny termostat ? vil det ændre noget.

Nogen snakker og varme hane , regulering osv?

Kender nogen til problemet og evt en måde og løse det på

På forhånd tak,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Carina E Kabine Varme
  • #1   17. nov 2013 Det kan jo være alle de ting du nævner der er galt, så det er jo bare at starte fra en ende. Start med termostaten.

• #2   17. nov 2013 Er det AirCon eller klima ??

-Er der vand nok på?
    -Er systemet stoppet eller utæt noget sted
    -Virker din justerings-fætter (glemt navnet) den der dirigerer det varme vand når du drejer på knappen.
    -Er din radiator utæt (den inde i bilen)

• #3   17. nov 2013 Det er bare et helt almindeligt varme apperart,intet aircon eller andet smart,
    det er det på der skal være, den bruger heller ikke nogett, dvs, ingen utætheder nogen steder, ja jeg kan sagtens skifte mellem koldt og varm luft,
    dog er kanppen lidt fjedrende når man skal have den over på varm,
    kender i til af den kan springe et hak over som folk skriver noget om,?
    det skulle give lidt fjedrende knap nemlig.

• #4   18. nov 2013 en fjedrende knap, det lyder mere som om den ikke kan skifte ordentligt, har set det på 3 carina'er at selve knappen/plastikket/kabelforbindelsen går i stykker, min teori er det plastik har det dårligt med kulde efter en vis årrække.

Det er ikke 100% sikkert det er det, men når du har vand på, gennemgang af vand, og varmt vand at bruge, så må det være enten radiatoren der er stoppet (så luften igennem den ikke bliver varmet op) eller knappen til at justere med der er gået (eller den dims der justerer vandgennemstrømningen)

• #5   18. nov 2013 Jeg har bestilt termostat osv nu og så bliver resten gået i gennem os , det er ikke andet for .

Kommentér på:
Carina E Kabine Varme

Annonce