{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Lidt af en aften.! {{forumTopicSubject}}

Jeps så blev det min tur til at opleve noget vildt underlig og derfor vil jeg lige høre jeres mening.

Her for en 1 time siden var jeg ude og cruise en tur ved vandet men damen og en kammaret. Vi kører et stykke tid og beslutter os for at køre hjem igen. fint nok. Vi vender og begynder at køre hjemad og jeg ser en sort pug 307 komme rigtig tæt på min bil ( vi snakker 1 meter mellem), jeg tænker det må være en panser og derfor holder jeg min til de 50 må køre. Vi drejer ned af en vej og og han følger med. Vejen som vi drejer ned af er meget gruset dvs der kommer en del støv op af mine dæk selvom farten er 40 km/t. Han holder stadigvæk den korte afstand til mig og jeg fortsætter. Efter en 3 km holder jeg ind til siden for at finde ud af om det var panserne eller. Han holder så ind bag ved mig og ryger ud af bilen. JEg åbner døren for at komme ud men når jeg ikk før han stå der. En mand på ca 45 år som går rigtig tæt på og råber at jeg skal give ham en undskyldnind for at støve på hans bil. Jeg holder mig i skindet og bliver ved med at sige hvis han holdte afstand ville der ikk ha sket noget. HAn bliver ved med at stå og skabe sig og pludseligt bliver det nok for mig. jeg ryger ud af bliven og siger: Hva er der galt. Han føler sig åbenbart rigtig truet af min udstining at han løber over til sin bil og råber jeg melder dig dit lille svin hvorefter han kører.

Så nu sidder jeg her og venter på en opringning eller sådan noget fra panserne. Er det mig som er helt gal på den eller?

go søndag aften til alle herfra....

mariok.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt af en aften.!
Kommentér på:
Lidt af en aften.!

Annonce