{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  toyota supra mk3 turbo
  • #1   25. nov 2013 En gammel toyota køre hver dag med få undtagelser

  • #2   25. nov 2013 Det er lidt både og... Det kommer an på hvordan den er blevet behandlet. Det man skal være mest opmærksom på ved sådan en 7M motor er toppakning og plejllejer. Resten er rimeligt skudsikkert hvis det er behandlet ordentligt.

  • #5   25. nov 2013 jeg havde ik købt den…! find en original

  • #8   25. nov 2013 jeg kender nu godt til de forskellige modeller, denne bil skriger langt væk af " unge mennesker" skruet og tunet osv… den er ikke for køn i kabinen hellere, godt nok er det en gammel bil, men sådan en bil bude være passet bedre på. og havde nok valgt den med aut. gear i stedet for. men smags sag. du finder nemt en fin original i bedre stand til samme penge, måske lidt mere, og så find en med fuld servicebog. sådan en speciel bil, skal man ik så meget kigge på prisen, men standen. der er mange af dem, kig og prøv så mange som muligt, for at du får det bedste for dine penge

  • #9   25. nov 2013 denne havde jeg købt…. http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/toyota/supra/30-turbo-targa/1775363

    den er satme flot… den kan nok handles lidt mere… de sidste penge er givet rigtig godt ud ihvertfald, og så er dette en targa, samt en 90ér = facelift


  • #10   25. nov 2013 brian L den koster så også en del mere, så de kan jo ikke rigtigt sammenlignes. Jeg synes umiddelbart den han har valgt ser sund og pæn ud til dens pris. Havde jeg pengene nu ville jeg selv overveje at købe den.

  • #11   25. nov 2013 en del mere.? 20000kr, 20000kr er vel givet godt ud, for at få en bil der ik er forskruet, kørt 70000km mindre, har targa tag, er facelift, STÅR ORIGINALT.!

    og hvis man nu kørte ud og så på den røde, og byd på den, kunne den nok komme 20% længere ned i pris, hvis man stod med kontanter i hånden, da den har stået til salg i lang tid, det er en svær bil at sælge, samt den er dyr at køre i,


  • #12   25. nov 2013 Takker for alt den gode Info -;)

  • #14   25. nov 2013 servicebogen er skam mest for selve bilens skyld, alle motore kan gå i stykker uanset km. men har du en servicebog, kan du se hvad bilen har kørt på af olie feks. samt en histroien, (hvis man går op i det) alle mine stof kabiner har altid været pæne og i orden, en læder kabine kan være lige så grim hvis det ik bliver passet. men klart det bedste med servicebog på en GT bil.

    min ven købte en total original bil som den røde for 4 år siden med 80000 originale km. det var en 92ér, den kostede 80000kr for 4 år siden, en 1 ejers med fuld servicebog, han byttede den dog væk for anden special bil 2 år senere.

    den røde her, er prissat rigtigt, alle kan være med, dem der tror de kan få mere for deres mk3, tror nok på nisser… en mk3 kan ik koste meget mere end den røde jeg linkede til, og denne står jo i super stand ud fra tekst ( som ny)


  • #16   25. nov 2013 selvfølgelig skal der vises papir på det, men hvorfor skrive det, på sådan en fin bil, hvis det ik passede, men kør ud og kig på nogen stykker, i stedet for tage den første… den røde havde jeg ikke været i tvivl om, hvis beskrivelsen passer, der er ik noget andet der står til salg, med de km/stand til de penge nogen steder

Kommentér på:
toyota supra mk3 turbo

Annonce