{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.602 visninger | Oprettet:

BMW x5 ja eller nej ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har siddet at kigget på nyere bil, og sys egenlig en x5 ligner en rigtig fed vogn altså udstyrs mæssigt til prisen osv, har alligevel fundet en del stykker til under 100.000 men de fleste jeg har kigget på er tilsalg til engro/cvr nummer.
Nå mit spørgsmål er så, er det bare en lorte bil hvor alt går i stykker siden der ingen garanti bliver givet på den, nu har jeg kigget på 10-13 stykker og alle var ved forhandler og alle var til engro.
Så kom med lidt ris og ros til bilen, jeg har mest kigget på 3.0d eller 3.0i smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW x5 ja eller nej ?
  • #1   27. nov 2013 God bil. Jeg har haft min i tre år. Eneste nævneværdige svaghed er automatgearkassen. Jeg måtte have en ny på og man kan læse på diverse forums at det er ikke unormalt efter ca. 250.000 km. Alle biler har jo en eller anden svaghed. Mercedes ML ruster som et ondt år. BMWen har intet rust overhovedet selv efter 12 år. Dieselmodellen som min kører 10,5 til 11 på literen altid uanset hvad. Serviceintervallet med mit kørsel er tæt på 25.000 km og service er ikke dyr. Heller ikke autoriseret.

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 875
    #2   27. nov 2013 Tag en 3.0D og hold dig langt væk fra deres 4.4 V8, de har mange problemer de modeller.

• #3   27. nov 2013 se det var fandme noget man ku bruge til noget smiley
    Ved du hvad der går galt i gearkassen kan man hører noget, eller begynder den bare at skifte dårligt smiley ?

• #4   27. nov 2013 4.4 V8 er det eneste rigtig til sådan en bil

• #5   27. nov 2013 Nikolaj: Vend det om, det er en bil, der kostede 1.5mill fra ny.. (på rigtige plader, dvs hvide)

Sådan en bil er dyr at holde kørende, og nu hvor den er gammel og på gule plader... så koster den stadig det samme i vedligehold/service.. men de folk der kigger på dem nu, er wannerbe´s, som ikke har råd til dem, og derfor forsøger at platte forhandlerne for alt de kan..

Derfor er det bare nemmere at sælge dem engros..

Køb ikke sådan en bil, hvis du hænger dig i små regninger på 5000kr.. er 5000kr i uventet regning meget for dig, skal du ikke købe sådan en bil,

• #6   27. nov 2013 Min begyndte at sitre lidt, hvis man kan sige det. Op ad bakker i højt gear var det som om at den overvejede at skifte ned men så alligevel ikke. Omdrejningstælleren svingede omkring 100 omdrejninger pr minut op og ned ret hurtigt. Sand Jensen turde kun anbefale komplet udskiftning inkl. konverter, da et olieskift afslørede spåner i olien.

• #7   27. nov 2013 morten tak for svaret smiley
    Men ja kan godt se det nu hvor du siger det, det slog mig bare at der var så mange der solgte dem engro så troede at ja der var noget helt galt med dem, men ja ved godt det er en dyrere bil at holde kørende end f.eks min egen e39 smiley

Oka tak kent vil jeg havde med i hovedet hvis jeg ska ud at prøve kører

• #8   27. nov 2013 De bliver vel solgt engros, fordi de ikke er til at sælge privat, da der ikke er markedet for de store SUV mere. Forvent derfor også en god afskrivning den dag du vil sælge igen.

Kommentér på:
BMW x5 ja eller nej ?

Annonce