{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.426 visninger | Oprettet:

dunke /brumme larm ved acceleration {{forumTopicSubject}}

Heey gutter nu prøver jeg lige en sidste gang her inde for at høre om nogen måske kunne hjælpe mig... Hvorfor siger den sådan her.. det er kun ved acceleration... Intet når den står stille og har den i frigear og gir gas.. som sagt kun i gear ved acceleration.. hvad tror I det er.. noget i gearkassen eller en slange der måske er løs... Den køre perfekt og fejler intet som sagt kun denne lyd som en v6er .. men det en Audi a4 1.8t... Må den gerne tage lidt i gearstangen.. ? Altså den hoppe ik ud eller noget .. skifter helt fint.. det bare hvis jeg holder på den kan jeg mærke den tage fat i den ...

Håber i kan hjælpe mig...

Tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dunke /brumme larm ved acceleration
  • #3   27. nov 2013 Er du sikker på det er det.. ? Kan det virkelig gøre at det lyder sådan... Og jo forresten den siger ingen ting når jeg køre jævn hastighed

• #5   27. nov 2013 Ja det gør den når jeg køre og den rykker sig lidt.. altså ik så meget at den ryger ud eller noget den køre perfekt og skifter gear perfekt men kan godt mærke det lidt i gearstangen .. den tager lidt i den når jeg gir gas

• #6   27. nov 2013 Er det svært at skifte .. skal hele motoren ud eller kan man gøre det nede fra.. ?

• #8   28. nov 2013 det afhænger af hvilket af ophængene det er (hvis det altså er et ophæng, hvilket jeg ikke lige kan høre)..

Har kun haft skiftet et enkelt ophæng på min A4, der måtte jeg til oppefra mener jeg..

og nej, motoren skal ikke ud, det tog mig 45 min at skifte.

• #9   28. nov 2013 Vil holde på at det er din udstødning der går på et eller andet sted - når du accelerere vrider motoren sig dermed også udstødningen, som så vil gå på. Prøv om du evt. kan se hvor udstødningen går på og løsn så bespændingerne og ret lidt på den, så den kommer lidt længere væk fra stedet.

• #10   28. nov 2013 Tysker hvad tror du så det er.. ? Tror du også det er udstødningen..
    Og hvordan lyder det hvis et ophæng er færdigt... Burde det ik lyde mere sådan metal mod metal eller sådan klonk klonk.. og så ville de da også gøre det hvis den er i frigear ville det ikk.. ? Og tak for hjælpen gutter

• #11   28. nov 2013 Det kan evt. være begge dele, så start med at se om dine ophæng er OK - det kan evt. løse problemet, men en udstødning skal altså ikke sidde ret meget forkert/være lavet forkert for at kunne give dette typiske problem under acc.

Kommentér på:
dunke /brumme larm ved acceleration

Annonce