{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

træls dag {{forumTopicSubject}}

kigger rundt på gul og gratis hvor jeg finder en vito kontakter sælger som hedder lars
spørg ham bla andet om rust i bilen hvor han siger der ikke er noget rust i bilen har selvfølge kigget nærmere på billederne hvor den ser rigtig pæn ud

jeg køre så 150 km for at se på bilen hvor jeg bliver modtaget af lars alias mustafa kan se at bilen er orginal gul og har fået en hatte larkering uden på som er ved at falde af flere steder og inden under store rust flager ved alle døre skærme mm
bagklappen er også blevet skiftet til en anden dør der er spartlet med glasfiber og bagefter har fået en gang matsort oven på rust og spartel
må så konstatere at billedet af bilen er af ældre dato
manden forlanger 39k for bilen
ville mene at prisen ville ligge på 10-15k
køre derefter 150 km hjem igen
mens jeg tænker er der virkelig nogen dansker der hopper på sådan en gammel rust spand og jeg har spildt en hel dag i mit liv

ville bare af med min fustration

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træls dag
  • #2   4. dec 2013 Og jeg har spildt 5 min. på at prøve at tyde din tekst, som er helt blottet for tegnsætning. Tag en tudekiks og kom videre.

• #3   4. dec 2013 Vito uden rust.... Ahr

• #6   4. dec 2013 Går den - så går den! Men den gik ikke!! smiley

• #7   4. dec 2013 har stået op klokken 4 om morgen en weekend og kørt fra nordsjæland til en lille by yden for herning for at se på en 406 som var til at lukke op og skide i selvom sælger sagde den intet fejlede... kiggede efterfølgende på 4 andre var ved at give op og køre hjem da vi fandt en hos vestergård. som vi så købte desvære kunne vi først få den dagen efter så vi måtte overnatte i kolding....

har også prvet at se på en bil hvor fartpilot og klima ikke virkede. spurge sælger om det ville blive lavet og han siger nej. og det selv om bilen var middelstand til prisen

• #8   4. dec 2013 jeg har da set et par fine vitoer uden rust, men har da også set en del med masser af rust, men det ændre jo ikke på, at hvis man bliver spurgt om der er rust i bilen, så svare man jo rimeligt ærligt, og sætter nogle billeder i som er rimelig nye, og ikke flere år gammel.

• #9   4. dec 2013 Jeg kørte 200km for at kigge på en drejebænk i dag. Den kunne mere og var pænere end forventet, og var endda billig. Så den tog vi med hjem. Min dag har vist været bedre end din.

• #10   4. dec 2013 Har prøvet det samme med en BMW.
    Jeg ringer til manden og han svarer så med "Hej, det er Peter" - puha, han er da i det mindste dansker - hans dansk var faktisk rigtig godt.. Da jeg så kommer op og kigger på den viser det sig han er perker og hedder Dalibor... Hvad fanden har de egentlig gang i???

• #12   4. dec 2013 Du kunne have sparet din dag ved at se hvad årgang Den Vito er også vide at alle vitoer rådner væk

• #16   4. dec 2013 har den samme holdning som dig kim men når de kalder sig lars så er det sku svært
    men har i det mindste fået det bekræftet igen
    jeg er heller ikke rasist og har flere etniske venner

• #17   8. dec 2013 Det viser jo bare at danskerne efterhånden har forstået det, når de er nødt til at lyve sig mere danske.
    Der er jo forskel på udlændinge. Men man kan allerede høre i telefonen om man skal købe eller sælge til dem..
    Du ik tale dansk, du ik købe bil!

Kommentér på:
træls dag

Annonce