{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FORSIKRING UDEN KORT.. ?!
  • #1   9. dec 2013 Nææ

• #2   9. dec 2013 Nej

• #4   9. dec 2013 næ ingen problem.

kun hvis en uden kørekort, der køre den,
    så bliver det et problem

• #5   9. dec 2013 Men chancen for at blive stoppet hele tiden er vel stor så.. Da politiet slår nr. pladen op og den kommer frem med at ejeren ikke har kort.. ?

• #6   9. dec 2013 Og du har naturligvis ringet til dit forsikringsselvskab og politiet før du oprettede denne tråd?

• #7   9. dec 2013 ja de vil nok kigge mere efter den, som så mange andre.

men sådan er det jo.

var temmelig tit chauffør for en kammerat, der havde mistet kortet.
    , den blev ikke stoppet mere end hvad jeg gjorde i min egen bil

• #8   9. dec 2013 NEJ, HVORFOR SKULLE JEG DOG DET - NÅR NOGEL HERINDE VED DET.. SPILD AF RESOURCER OG SKATTEPENGE..

• #9   9. dec 2013 nogen selskaber vil ikke forsikre uden kørekort

• #10   9. dec 2013 Nogle selskaber gør også din forsikring dyrere hvis du har mistet kortet.

• #11   9. dec 2013 Forsikringen vil nok gerne snakke med dig for der er forskeld på ejer og bruger forhold som kan ændre din forsikring

Man må gerne låne i ny og næ men ikke fast i et år

• #12   9. dec 2013 Jo risikoen for at blive stoppet oftere når ejeren af køretøjet er frakendt er større.

Men jeg har derimod ALDRIG været ude for et selskab har spurgt mig efter kørekort i forbindelse med forsikring. Der til skal det siges at jeg har haft mine ved GF, topdanmark, alka, etu, thisted, vestjyllandsforsikring,

• #13   9. dec 2013 Er du ikk selv ligeså meget "spild af ressourcer og skattepenge", hvis du mister kortet?

• #14   9. dec 2013 Så er det da lige præcis jeg bidrager til statskassen i stor stil med bøder, generhvervelse så kørerlærerne har noget arbejde.. Teoriprøve og krøer prøve -- Jeg betaler for alle ydelserne..

• #15   9. dec 2013 Man kan SAGTENS stå om ejer af en bil uden kørekort eller noget..
    Men du skal finde ud af hvor meget dem der skal bruge den skal bruge den..
    Fx bruger din kæreste den mest SKAL hun stå på som primær bruger.. Eller sekundær bruger.. Du kan sagtens stå på uden kort men du må ikk køre..

Det er simpelt..
    Derudover koster det ikk skattepenge at ringe til dit forsikringsselskab??
    og hvorfor fuck skulle du ringe til politiet når de ikk har en skid med det her at gøre..?? Omg folks svar er da helt væk..

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #16   9. dec 2013 Risikoen for at blive stoppet, har ikke noget med dit kort at gøre.
    Medmindre self politibetjenten kender dig, og ved du er frakendt.

Derimod har din bil, og din kørestil, nok en del betydning.
    Hvor har man da tit set, f.eks i politijagt, at de stopper en i en brian bil, eller noget andet gammelt lort, eller fordi han kører med røven, hvor føreren så ikke har kort.

Jeg blev ofte stoppet på den konto da jeg var yngre, men nu blir jeg det stort set aldrig. En enkelt gang på de sidste 5 år, og det var sprit razzia..

Så tænk over din kørestil, og dit køretøj..

• #17   9. dec 2013 Mange tak for de 2 sidste meget brugbare svar.. Thumps up !

• #18   9. dec 2013 Du kan jo stå som ejer og lade kæresten stå som bruger....

Men hvis i har boet sammen i længere tid, kan hun jo ligeså godt overtage dit præmietrin osv... og stå som ejer og bruger...

Men så vil i hun jo evt. have et problem hvis du alligevel kører og bliver stoppet for så har hun jo lånt en bil ud til en der ikke er i besidelse af et kørekort...

Altså hvis den står i hendes navn....

Men fordi du ikke har kørekort nu, så kan du vel bare lade det hele være som det hele tiden har været og så bare låne bilen ud til din kæreste og venner... smiley

Kommentér på:
FORSIKRING UDEN KORT.. ?!

Annonce