{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.571 visninger | Oprettet:

Dagen-derpå
Dagen-derpå
Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432

Minibil larmer {{forumTopicSubject}}

Ihhhh!!! ved godt det er nogle plastik biler de c1'er 107'er og aygo'er men den her lyd er virkelig irreternede.. er næsten sikker på den er kommet efter et mindre uheld jeg havde i lørdags, hvor ingen material skade skete (5km/t sammenstød grundet isvej, sammenstødet skete på min front kofanger, og ikke bagi).

Det er kun når jeg drejer meget skarpt til højre lyden forkommer og lyden kommer fra bagagerummet bagi, i højre side af bilen.

Jeg har fjernet reservehjul og alt deri, så har jeg tjekket selerne, hattehylen fjernet, og døre og sæder er også gennemgået. Lyder som noget plastik der er løst som rasler hver gang man drejer skarpt, hastighed er ligemeget, lyden er den samme.

Tænker en eller anden skrue kunne være hoppet af/slået sig løs ved sammenstødet som holder på noget af plastiken, og det så forsager den "rumle rumle rumle" lyd.

Her er et link: http://www.techhaus.dk/KD-R741BT-JVC/cat-p/c/p6413639.html

Især lige i starten kan lyden tydeligt høres, lyder som torden, eller som om jeg køre med en trailer der skramler. Men som sagt opstår det kun hver gang jeg drejer skarpt til højre smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Minibil larmer
Kommentér på:
Minibil larmer

Annonce