{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.876 visninger | Oprettet:

At prøve en sportsvogn {{forumTopicSubject}}

Hej drenge smiley

Jeg vil rigtig gerne give min lillebror en gave - en køretur i en lækker sportsvogn som eks. en Lamborghini, Ferrari, Porsche eller en anden lækker sag...

Det eneste jeg har kunnet snuse mig frem til er noget virkelig dyrt - eks. 900,- for 9 minutter... Er der nogen af jer der kan hjælpe eller fortælle mig hvor jeg skal lede?

Hilsen Helene smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At prøve en sportsvogn
  • #1   15. dec 2013 hvor er du fra?

• #3   15. dec 2013 #1 jeg er fra Esbjerg smiley

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #4   15. dec 2013 Det kan ganske simpelt gøres helt gratis, og der er frit valg mellem alle biler. Helt lovligt smiley

• #5   15. dec 2013 Har sku ikk lige en Porsche, eller nogle af de fancy inden dur. Havde ellers gerne gjort det - og mon ikke at der er nogle som nyder at køre en tur i deres sportsvogn, som gerne vil tage en ung knægt med for at glæde ham smiley

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #8   15. dec 2013 Det er jo helt sygt at kræve 699,- DKK for 15 minutters kørsel .. Tag noget pænt tøj på, smut ned til en forhandler og sig du er interesseret i den BMW, Audi, Porsche, Mercedes eller hvad han nu lige har stående af interessante biler. Kig lidt rundt på nettet efter hvad der er at finde, find info på bilen og tag ned og virk seriøs smiley Lovligt og gratis, og så behøver man ikke have sådan en irriterende "instruktør" med for at forklare dig hvordan du kører bil

God fornøjelse smiley

• #9   16. dec 2013 Det er ikke engang sikkert at du ender med at køre det antal min.
    Jeg havde en tur på en halv time eller sådan noget, men de tager også efter km og jeg gav den Ferrari noget spade så turen tog kun 10 min, det var 10 sjove minutter men det er ikke meget for 1600 kr..

Min tur var købt på oplevelses gaver og de var super flinke, dog me get begrœset med hensyn til booking af tider

• #10   16. dec 2013 Jeg købte et gavekort til en Aston Martin Db9 m. 517 heste i 1 time for 999,-

Hold øje med sweetdeal og dagensbedste.. Jeg fandt mit igennem sweetdeal og det var great-ones der tilbød det derigennem.. Kanon oplevelse! Og du får en time og ikke km antallet du kører efter. Ring evt og snak med nicolaj larsen der har det! Alle modellerne er nye og leaset igennem tyskland (derfor det kan gøres billigt) smiley

• #11   16. dec 2013 Det skal dog nævnes at bookingsdagene er forudbestemt og ikke sikkert at du lige rammer dagen han fylder på. smiley

• #12   16. dec 2013 undskyld men hvor gammel er din lillebror ?
    du skriver at du selv er 17 år ?

regn ikke med at en 15-16 årig knægt får lov at køre en ferrari smiley

• #14   16. dec 2013 Helene. Jeg vil anbefale du giver ham en tur ved www.sportscarevent.dk

Så kan han feks få 2 omgange på Jyllandsringen næste år, og samtidig støtter du Børnecanserfonden. smiley

Jeg har også et smartbox gavekort på 15 min kørsel bagved rattet i en Ferrari eller Lamborghini, som jeg godt vil af med for 750 kr. Det kunne måske forhandles til 20-30 min som passenger smiley Værdi 1099 kr.

• #15   16. dec 2013 #12 som passager ville være fint.

• #16   16. dec 2013 "Havde ellers gerne gjort det - og mon ikke at der er nogle som nyder at køre en tur i deres sportsvogn, som gerne vil tage en ung knægt med for at glæde ham"

Gu ville du da ej, hvis man skulle glæde unge med en tur i sin Ferrari så kunne man jo ikke lave andet dagen lang, det er sjovt som man tror at man havde været forskellig end ALLE de andre Ferrari ejere i verden..

Der er dog mange der stiller bil til arrangementer, osv, men børnene får sgu ikke selv lov til at styre..

• #17   16. dec 2013 Helene, tjek skruebrækkerens indlæg :)...

• #18   16. dec 2013 Du ku jo evt lave en annonce i markedet , så sku der nok være en venlig sjæl som kan give ham / jer en god oplevelse for små penge.
    Men de fleste har nok deres biler i garage nu har jeg selv ihvertfald :)..

• #19   16. dec 2013 Ah ok.
    Ellers så smid da en anonce herinde.
    "500-800kr gives til vedkommende som vil give min lillebror en vild oplevelse i en vild bil"

Der er nogle herinde med nogle ret voldsomme supraer og andet og jeg ved der er én eller to herinde som har en AC Cobra stående.. Tro mig, det er sjovt smiley

• #20   16. dec 2013 #13 bare hurtigst muligt. Jeg var ikke klar over at alle er i garage nu, men der blev jeg klogere... smiley

• #21   22. dec 2013 det er nok ikke nemt nu.. smiley
    men garantere som mange andre også siger at venter du lige det halve år til varmen er her er bilerne ude igen.. ikke engang min nissan får lov at køre vinter så tvivler på en Lamborghini gør smiley

ville ellers godt gi din bror en tur hvis det var sådan noget ku bruges..

den kan nok flytte sig i været fald!
    men igen, det først til sommer den kommer ud smiley

• #22   22. dec 2013 I er rigtig søde og hjælpsomme. Tak skal i have! Nu køber jeg mig fattig i et gavekort til en Lamborghini Gallardo så han er sikret en julegave... Øv bøv for mit vedkommende, men han bliver sikkert lykkelig og vil huske det for evigt, så jeg ender nok som en meget glad søster. Igen, tak for respons :-)!

• #23   22. dec 2013 fedt fedt smiley
    det skal han nok!
    jeg var i været fald blevet vild - selv som 4-5årig, for at sige det ligeud!!! smiley

Kommentér på:
At prøve en sportsvogn

Annonce