{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

problemer med xenon (canbus) {{forumTopicSubject}}

har et problem med mit xenon, det virkede fint før, så lige pludselig begyndte den ene at lyse helt lilla, og ville gætte på at det var tegn på at den snart ville springe, så bestilte nogle nye 4300k 35w pærer, men nu virker det slet ikke efter montering? nogen der har en ide hvad det kan være? syntes ikke man kan finde pærer med canbus, kun ballaster?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer med xenon (canbus)
  • #1   23. dec 2013 Hvilke pære har du købt?? smiley

• #2   23. dec 2013 hov sorry smiley der sad før 4300k 35w og så bestilte jeg nogle 5000k 35w hjem, men det burde da bare ikke være problemet? har da set før at folk sagtens kan nøjes med samme ballaster?

• #3   23. dec 2013 Chancen for at dine balaster kun kan trække de gamle pære er vel til stede. smiley Prøv at sæt en af dine gamle pære i igen, så kan det da udelukkes om balasterne er røget. Men er det ulovligt xenon, så koster et sæt slim balaster altså ingen penge hvis det skulle være problemet. smiley

• #4   23. dec 2013 er ret så sikker på at ballasterne ikke er røget. med de nye pærer, så virker den ene, så virker den anden, og så virker de begge. tror det er det skide canbus system, ved ikke hvad den laver med dem, må prøve at bestille nogen pærer hjem i samme kelvin og så om det kunne være problemet.

• #5   23. dec 2013 Da din bil er canbus styret, så kan det være at du skal ind med computer og fortæller der er skiftet pære. Det er set før. smiley

• #6   24. dec 2013 det er bare sjovt jeg ikke har skulle det da jeg monteret det i første omgang? og det har jeg aldrig gjort på den før, og har stortset opgraderet den med LED pærer med canbus hele vejen rundt i bilen os.

• #7   24. dec 2013 du har lavet en registeret afbrydelse tag strømmen af bilen det kan dog med føre du skal indstille div ting og sager bag efter men strømmen af og sæt poler sammen og vent i 10 min og strøm på igen

• #8   24. dec 2013 Hold nu..! Der skal ikke pilles strøm fra, eller tester på eller alle mulige andre hokuspokus ideer i ellers kan finde på. Desuden har den ikke registreret en sprunget pære medmindre ballasterne har været afmonteret men tænding har været på. Den kan ikke "mærke" xenon pærerne.

• #9   24. dec 2013 - Henrik C
    har du en idé hvad det så kunne være?

• #10   24. dec 2013 Prøv at sætte en af de gamle pærer i.

• #11   24. dec 2013 Jeg forstod det sådan, at efter de pæreskiftet, så virkede intet af det. Hvis den ene virker lidt, og den anden virker lidt, og andre gange ikke, så er det jo fordi pærene af den ene eller anden grund ikke for power nok til at virke. Om det er balasterne der ikke kan trække de flere kelvin eller noget andet, det ved jeg så ikke. smiley

Men det er jo nemt nok at tage et voltmeter og så se hvor meget spænding boksene, og derefter pærene for, både med de nye og de gamle pære. smiley

• #12   24. dec 2013 det prøver jeg en af dagene smiley og hvis det er det samme så kan det jo kun være ballasterne, de virkede bare fint før.

god jul til jer! smiley

Kommentér på:
problemer med xenon (canbus)

Annonce