{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Anbefal en bil {{forumTopicSubject}}

Hej dreng og piger,

Da jeg står og skal til at flytte fra kæresten og så må til at have min egen bil, har jeg brug for hjælp.
Til hverdag skal den køre korte ture hver dag, og nogen gange skal den køre længere når jeg skal besøge familien. Derfor vil jeg gerne have det er en økonomisk venlig bil.
men har nogle spørgsmål

Skal jeg købe en gammel brugt bil som har 1½-2 år til syn og så skrotten den der og købe en brugt igen, eller skal jeg ligge hårdt ud og købe en ny bil til at starte med. jeg har 3 års køre erfaring hver dag, Så er ikke bange for at køre ny bil da jeg har gjort det det sidste 1½ år.

Hvad tror i der er mest "økonomi" i?

og skriv gerne en bil i kan/vil anbefale og gerne en begrundelse med hvorfor lige den bil smiley

Mvh Line

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal en bil
  • #1   27. dec 2013 Der ligger jo også mellemtingen, med at købe en brugt bil, som er velholdt og kører godt - som du måske kan have i mange år, uden at have problemer med den smiley

• #3   27. dec 2013 Lad være med at købe de nye små skodbiler køb en brugt der kan gå igennem syn 2 3 gange smiley

• #5   27. dec 2013 En Aygo fx. Billigere blir det ikke. Problemet er bare de tit er alt for dyre ift. En ny. Men prøv at kigge lidt rundt efter en 1 år gammel fx. Om de kan findes til go pris. Du kan jo få en helt ny for 79000 dog helt skrabet for udstyr. Så du skal kigge på dine krav og behov først og fremmest. Men Aygo, 107, C1 ville jeg nok kigge efter. Og max 1,5 år gl. Ps Aygo har 3 års garanti. De andre har 2 år

• #6   27. dec 2013 køb en ny 107 til 65000

• #7   27. dec 2013 107/C1 og anbefaler den kun udfra mine erfaringer.
    1. Vægtafgift er lidt under 500 kr årligt
    2. Fejler aldrig noget. (kobling er en svaghed og det er ved ca. 100-150.000 km)
    Og vandpumpe i de gamle men tror ikke der er flere der kører rundt med den gamle vandpumpe. Og hjullejer.
    3. "Økonomisk" altså 17-20 km/l

• #8   27. dec 2013 Søg efter en ca. 4 år gammel økonomisk bil, med lavt km tal og fuld servicebog - fås ofte til ½ nypris, (hvis du køber den priv.) eller mindre og er næsten som nye - så har du bil mindst de næste 6 år uden væsentlige problemer eller værditab.

• #9   27. dec 2013 Köb en gammel Corolla, Starlet, Civic, Carina eller sunny det er biler som er meget pålidelige hvis du er i nogenlunde stand så vil du aldrig få de store problemer med dem smiley

Kommentér på:
Anbefal en bil

Annonce