{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4x4
  • #1   29. dec 2013 Hvad skal bilen benyttes til..?

  • #2   29. dec 2013 Ingen af dem.


    En landrover defender! smiley


  • #3   29. dec 2013 Skal du have 4x4 så køb landrover, patrol eller landcroiser....q7 og Toureg er kun til at slæbe hestetrailer med...

  • #4   29. dec 2013 Og husk de koster KASSEN i service!

  • #5   29. dec 2013 Range Roveren koster knapper i reservedele. Er det i den prisklasse, så havde jeg uden tvivl fundet en fin Land Cruiser! smiley

  • #6   29. dec 2013 den skal bare bruges til privat kørsel
    har haft 4x4 før
    har de sidste 2 år kørt passat og det er jeg ved at være træt af så skal der noget 4x4 på banen igen


  • #7   29. dec 2013 Håber du har penge nok til vedligeholdelse.



  • #8   29. dec 2013 når man har penge er landcruiser det er udnen tvivl det beste køb

  • #9   29. dec 2013 Er det gule eller hvide plader du leder efter

  • #10   29. dec 2013 Designmæssigt ville jeg vælge Toureq....

  • #11   29. dec 2013 det er gule plader


  • #12   29. dec 2013 Hvis du mener en grand vitara er en 4x4 så er du hestetrailertrækker kategorien... Du vil få et chok i en rigtig 4x4 smiley

  • #13   29. dec 2013 Madsen, hvor ser du noget med en Grand Vitara? smiley

  • #14   29. dec 2013 Han profil og hans billede smiley

  • #16   29. dec 2013 Ahhhhhhh........så er der vist slics på den landcroiser

  • #18   29. dec 2013 Men har manden råd til at skulle ofre penge, rigtig mange penge i reservedele og mekanikere?? Der er en grund til at de normalt sælges for næsten ingen penge efter de har kørt over 100.000km. smiley

    Hvor mange har hørt om en Q7 eller en Cayenne der har rundet over ½mil. km som Land Cruiser er kendt for? smiley


  • #19   29. dec 2013 det er noget fis cayenne og toureq kan ikke holde i akselerne og da slet ikke hvis de kommer afvejen ; ) drop det fansy shit ,det kan ikke holde til at blive brugt

  • #20   29. dec 2013 hvad er fit budget:?

  • #22   29. dec 2013 okay hvorfor er der så ingen seriøse offroader det buger det skidt til andet end at køre traileren med

  • #24   29. dec 2013 thomas … en ting er at den er hurtig, men holdbarhed kan den ik hamle op med en landcruiser..! eller gensalgsværdi…! jeg køre selv landcruiser vx 100, og har haft nogen stykker, har også haft mange andre 4x4, er skam ik i tvivl… landcruiser holder bare,

  • #25   29. dec 2013 en vx100 fra 07 er skam en fin bil, den køre satme godt, samt den holder.!

  • #26   29. dec 2013 det er sku da kun til at samle skole piger op i ,frttigrøv eller ej det er jeg sku for gammel til , hade jeg penge så var det sku stadig en landcruiser jeg vil have ,ikke en poleret pik smiley

  • #27   29. dec 2013 nu har jeg kendskab til både touareg og q7, det er meget normalt at bruge 25-50000kr +om året til service eftersyn, og dertil kommer hvis der er ting der går i stykker, det er ihvertfald ik en evigheds maskine , der er en grund til de rasler ned i pris, men køre godt, det gør de, men holder.. NEJ..! den tømmer din pung før den er fyldt.!

  • #28   30. dec 2013 Bare alene at skifte generator koster at motoren skal helt ud! Glem de der wannabee asfaslt 4x4'ere, det er kun for folk der har råd til at købe dem nye og kører de første 100.000km hvor de ikke går så tit istykker. smiley

    Og til Thomas, min chef aka driftleder, som du mener er en bonderøv der ikke har råd til noget, har en 08' Touareg på hvide plakater. Og bevars, jeg kunne da også have købt en Cayenne eller en Touareg på gule plakater istedet for min Subaru! Men det er som at smide penge i et sort hul, min chef vil gerne have sin tidligere VX100 igen! smiley


  • #29   30. dec 2013 Tag et kig i dubai.. ikke fordi folk er nogen bonderøve eller mangler penge.. men de har behov for rigtige 4x4.. og gæt hvad folk kører derover?

    kun et svar: Landcruiser


  • #30   30. dec 2013 aaaaaaaaaaaaa de er nu også helt vilde med patroler og så helt over 300hk

  • #31   30. dec 2013 du har ret smiley

    1000 hk patroler


  • #32   30. dec 2013 jeg vil købe den 06/07 model landcruiser vx 100 der er til salg på bilbasen, du får simpelhen ik bedre 4x4, samt gensalgs værdi.. som sagt har jeg selv en, og har haft mange 4x4,

  • #33   19. jan 2014 Kan godt være en touareg ikke er en offroader. Men rigtig 4x4 er den sku. Fordi er underlaget rigtig er den ikke til at stoppe. Ville mene med mine 400 hk og over 1000 nm at jeg kan tage en landcruiser i op trække selv om jeg har en 3 aksler bagefter med en maskine på. Og drenge husk det koster at have det sjovt. Så 25.000 on året på en touareg lyder meget rigtig men klart den bedste bil jeg har haft

  • #34   19. jan 2014 joachim, der kan den netop ikke, den ødelægger jo gearkassen og trækaksler, det er en fin bil, men holdbarhed har den bare ikke, skal din trække 3500kg hverdag, koster det en gearkasse.. samt andet,

  • #35   19. jan 2014 Joachim, hvad du siger du kan med den Touareg med 400 heste, har en af mine kammerater lavet med en Forester med 250 heste + maskintrailer og minigraver. Han trak en bil op af grøften med det træk en vinter i snevejr endda. smiley Heste er måske meget i din verden, men rigtigt 4x4 er vigtigere for nogle af os andre. smiley En Land Cruiser er bygget til en hårdt liv i Sahara såvel som i skoven & marker, en Touareg er bygget til at have en hestetrailer efter sig på landevej! smiley

  • #37   19. jan 2014 Sikkert ikke. smiley Eller jo, en Forester XTi (STI version) kan du sagtens pimpe op til 400 hypper hvis det er det du vil, også selv om den kun render på 4. cylindre. smiley

    Men jeg ved så også bare, at du ikke har de samme driftomkostninger hvert evig eneste år som du har på en Touareg. smiley


  • #40   19. jan 2014 Hva, en benzin motor kan da trække lige så meget trailer som en diesel? Har du nogensinde kørt Amerikaner V8 4x4?? Det er sikkert også meget fint i har en kæmpe stor dieselhakker med mange heste, og alt muligt hill climp assist. Men har du nogensinde prøvet at lave hillclimp mod en Land Cruiser der er lige så ny som din, og har en kæmpe motor som din også? Lidt ala dem der desværre ikke bliver importeret så mange af. smiley

    Kort og godt, en Land Cruiser kan holde til et hårdt liv med tæsk, det vil jeg ikke ligefrem mene jeres fissefornemme Cayenne, Q7 eller Touareg kan. smiley

    Desuden, laver du en Subaru motor af den rette blok, så kan du snildt hente over 500 heste ind på den hvor den stadig holder til det. De blokke er dog svære og finde, for de bliver næsten alle brugt i rally bilerne. smiley


  • #41   20. jan 2014 Der er en grundt til at v10 motoren vandt ørkenracet. Personligt mener jeg det er en total fed motor. Men som sagt surt VW har været nogle fagots og lavet den for kraftig. Så resten af biler ikke kan holde til det.
    Jesper M jeg snakker også newton meter på over 1000 smiley det er power rå diesel power.
    Vi kan hurtigt blive enige om at en land kløjser og en touareg er MEEEGET forskellige. Har kørt en del i begge to. Og selv om touaregen er en slæde på 2,5tons så følels land kløjseren meget større og måske lidt mere klodset. En ting jeg er glad for i min touareg, er hvisdu så ville have en motorvejsracer, så smider du den bare i S og i sport i undervognen så har du en bil der reagere lyn hurtigt både i speeder og undervogn.
    Til det med gearkassen og trækaksler. Ja de kunne ikke holde. Men alle lav gearkasser er jo blevet skiftet og akslerne er skiftet til titaniums aksler, så det er jo ikke et et problem mere. Det er jo ikke fordi den går igen, det var en fejl.
    Skulle forresten mene at VWs 4 motion på touaregen skulle være en snerp mere teknisk dygtig end det vi ser hos toyota


  • #42   20. jan 2014 Ole Henriksen har en touareg....det er en fimse bil ligesom en Cayenne og Q7 ville stole 100% mere på en 20 år gammel Toyota


  • #43   20. jan 2014 Doktor A Det var dog den dummeste ide. kørte rundt i en 20 år gammel hilux og hold da op noget lort. den kan i godt beholde for jer selv. ikke en skid bedre end en king cab eller navara
    og nu er en toyota ikke problem fri smiley dysser og ledningsnet på en ny hilux. så kan det diskuteres om det er bedre gearkasse og aksler.
    prøv at kør i en vw Touareg/q7 i et stykke tid så ændre i mening


  • #48   21. jan 2014 Helt klart en amerikanske side ! En hummer h2 kan dårlig køre igennem en hundelort uden at side fast.

  • #51   21. jan 2014 Eller en Porsche Cayenne...

  • #53   21. jan 2014 Det er jo klart, for de er aldrig i andet terræn end asfalt. smiley

    Men det billede her illustere jo ellers fint hvordan vi personer i tråden her er. Jeres fissefornemme 3 tons læderstuer der kører bedst på asfalten og hvordan den bliver behandlet, og så os andre der rent faktisk køber sådan en type bil for at bruge den ordentligt, fordi man ved bilen kan holde til det! smiley

    Desuden har Subaru lavet ordentligt kvalitets 4x4 siden rally næsten blev indført, og som stadig kører som en drøm, så tror jeg måske du skal kigge over din dørmåtte før du snakker dårligt om ihvertfald lige Subaru, som har været en af de mest attraktive biler til hårdt rally kørsel! smiley

    Jeg tror ikke på der er nogle der ville tage sin +1 million Cayenne og så tæve den igennem ørken og mudder, fordi den skal jo helst holde og skinne i garagen! smiley


    profilbillede
  • #55   21. jan 2014 Jeg har faktisk kørt mudderrace med min, fik desværre ikke taget noget billed af det (Har ikke altid et godt kamera på hånden), men brugte da også efterfølgende en dag på at vaske undervognen ren igen. Subaru er simpelt og funktionelt, og er lavet til hårdt brug og små omkostninger = lige det omvendte af eks. en Cayenne.
    Så ja, en STI kabine er jo utrolig kedelig med læderbeklædte skålsæder og sådan, det kan jeg da godt se. Launch control og sådan, det er jo også utroligt kedeligt. Eller evt. CVT gearkasse med ratbetjent gearskifte, også utroligt kedeligt hva?

    Jeg tror ikke på at din totalvægt er på under 3 tons! smiley Nu vejer en Subaru så også kun 1/3 af din bil, så jeg tror sagtens de kan bestige jeres bakker med 300 heste eller mere. smiley

    Men nok snak om Subaru, du må da gerne vise billeder hvor du laver rockclimp og sådan af din Cayenne. En Range Rover er godt nok også en Land Rover, men den er jo også lidt asfaltreleteret. smiley


  • #56   21. jan 2014 Hahaha... Gu fri mig... Alle kan da købe sådan en lortekasse, de koster jo ikke kongens mønt.. Der er endda et pizzaria i Odense der leverer i en touareg !

  • #58   21. jan 2014 Eller osse fravælger de bare og betale skat....

  • #59   21. jan 2014 Jeg smider en film op hvor touaregen køre offroad så den skid slået

  • #62   21. jan 2014 Hahaha... Nårh ja.. Misundelig, det må være det jeg er!

  • #63   21. jan 2014 Jeg har da også flere gange haft kørt ude i en pløjemark med chefens Touraeg (For ja, jeg er som regelen den der vasker og ordner hans tyskergryde), men det er da ikke ligefrem fordi jeg vil kalde det off-road. smiley Det kunne man da også have gjort med en FWD std. bil. smiley

    Men kom gerne med en seriøs off-road film af de fine biler i omtaler så pænt. Vi ved jo alle sammen ved jo hvad en Land Cruiser er bygget til. smiley


  • #64   21. jan 2014 Toureag... Den har klasser bedre 4x4 end Q7... Den har lav gear, og kan fås med spær i bag.

    Og folk der siger den kun kan slæbe en hestetrailer, skal nok lige google det lidt smiley Den er ikke så tosset til tærren... Folk er bare for pylrede med dem smiley


Kommentér på:
4x4

Annonce