{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.024 visninger | Oprettet:

Sælg af bil, biltorvet, bilbasen hvad bruger du? {{forumTopicSubject}}

Godaften folkens.

Har siddet og læst at folk er begyndt at droppe bilbasen og bruger biltorvet istedet, pga bilbasen "høje" priser.

Har ikke solgt en bil i nogle år nu, og tænkte på om det er rigtigt, har du som køber droppet bilbasen, eller er den side stadigvæk den mest populære at bruge?

Hvis du skulle sælge din bil i dag, ville du så med det samme hoppe ind på bilbasen eller ville du gå helt udenom den?

Personligt bruger jeg autouncle.dk, for så får jeg resultat fra begge sider, så kan ikke selv sige hvad jeg mest er til.

Lad mig høre.


Sælg din bil gratis på BilHandel.dk
Sælg din bil 100% gratis hos Bilhandel, og lad potentielle købere at kontakte dig. Sælg din igennem BilHandel App eller direkte på hjemmesiden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sælg af bil, biltorvet, bilbasen hvad bruger du?
  • #1   30. dec 2013 Tjekker begge steder men starter altid med biltorvet smiley

  • #2   30. dec 2013 Tak Jesper, så er vi i gang, lad mig høre flere af jer, gerne hvis i overvejer at sælge.

  • #4   30. dec 2013 Sjovt nok stefan, har jeg altid fundet dba ret irriterende, da man ikke kan søge ordentligt på præcise ting. Kan godt lide at søge på km/l. Men ja det er meget private ting som foregår derinde, så der kan jeg godt følge dig.

    Men ok, så lige at hvis man opretter en bil på dba, så får 158 kr, kan man få den der og på bilbasen, istedet for kun at smide 149 kr for bilbasen alene. Det er da også værd at tage med.


  • #6   30. dec 2013 Jeg bruger mere bilbasen bruger faktisk aldrig biltovet

  • #7   30. dec 2013 Når jeg skal købe en dyr bil bruger jeg næsten kun bilbasen. Hvis det er en billig , altså under 20k, så kigger jeg på DBA. Og jeg bruger samme fremgangsmåde ved salg. Under 20k dba over 20k så ryger de på bilbasen.

    Og forresten til spørgsmålet, har aldrig brugt biltorvet til at søge efter brugte biler..


  • #8   30. dec 2013 Theil, det er god info, tror bare jeg vil smide min til salg på både biltorvet og bilbasen. Fandt lige ud af at når man siger ja til at sætte til salg på både dba og bilbasen, stiger prisen med 50% da bilen koster over et bestemt beløb, det var da lidt røvet.

  • #9   30. dec 2013 Jeg bruger www.autouncle.dk hvis jeg leder efter bil..skal jeg sælge så opretter j3g annonce på alle de sider der er tilgændelige..også selv om det koster..vil jeg sælge så er det en beslutning jeg har taget..og så skal der ske noget..

  • #10   30. dec 2013 DBA først, dernæst bilbasen og så måske herinde. Selvom folk er vanvittige med deres priser. Bruger aldrig biltorvet.

Kommentér på:
Sælg af bil, biltorvet, bilbasen hvad bruger du?

Annonce