{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Bil forsikring {{forumTopicSubject}}

Jeg har pt Nykredit som er de billigste, men da jeg har købt ny bil som skal afhentes fra februar af, går jeg fra 4000 til 7600kr ca.

Har så fået et tilbud fra E-forsikring/Daf forsikring, som ca var 200kr billigere.. Har kontaktet dem og sagt jeg ikke gider og skifte for så lidt, men nu er de så aggressive med deres pris, og er 1000-1200kr billigere efter jeg sagde det.

Har haft dem for 6 år siden, men har aldrig haft behov for at kontakte dem. Hvad er jeres holdning til dem??
Det er kun ansvar og kasko og 5000 i selvrisiko.. Det eneste jeg havde ekstra ved Nykredit var gratis stenslag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil forsikring
  • #1   3. jan 2014 Har du prøvet comparo.dk ???

• #2   3. jan 2014 Det var der jeg fik en pris, og de var billigst... Undre mig bare at de er få hundrede billigere, og da jeg så skriver til dem jeg ikke vil tage imod tilbud, skriver de tilbage at de vil tilbyde samme pris på resterende af mine forsikringer, samt yderligere 5% i rabat på det hele...

• #3   3. jan 2014 Det er jo en måde at få kunder på. Nu faldt du jo ikke for den første pris så nu prøver de lidt billiger

• #4   3. jan 2014 Det gør nu heller ikke noget, det er nu mere om de er til og have med at gøre? Nu har jeg jo heller ikke selv prøvet og have nogle sager med Nykredit, de var jo os bare billigst den gang...

• #5   3. jan 2014 Har du prøvet at kontakte nykredit med det andet tilbud? Måske vil de sælge sig selv til samme pris?? smiley Så er du fri for alt det skiften osv smiley

Det er jo ærlig snak at ringe til sin forsikring og sige man overvejer at skifte fordi de er for dyrere smiley

DET ville jeg gør inden jeg skiftede smiley

• #6   3. jan 2014 Er heller ikke meget for at skifte, men kan man spare over 1000kr på alle sine forsikringer samlet, så der noget om snakken... Med samme dækning..

• #7   3. jan 2014 Prøve og presse Nykredit ned i pris. Jeg kunne jeg i hverfald ved gjensidige da jeg skulle skifte bil. Nu er gjensidige og Nykredit det samme,

• #8   3. jan 2014 har selv haft e-forsikring de sidste 5 år, og har ingen problemer haft med dem. da jeg skiftede til dem var de ca 40% billigere med bilforsikringen, i forhold til andre selskabers priser. har kun haft brug for dem en enkelt gang, da min bil blev skamferet til dhb, indsendte papir og politirapport og så gik det hele hurtigt uden problemer. så jeg vil godt anbefale dem..

ved ikke om din nye bil kun er ansvar eller med kasko, men e-forsikring har omkostnings fri reparation af stenslag i glas på deres kaskoforsikring

• #9   3. jan 2014 Det er kasko også.. Men tager kontakt til dem begge 2 fra mandag af.. Har hele Januar til og finde priser i..

• #10   3. jan 2014 Steffen <-- Men det kommer nok også lidt an på hvilken bil det er

• #12   3. jan 2014 Er os selv elite, men det var ikke pga motor størrelsen at min forsikring stiger, det var fordi det er en ny bil...

Bilen er en 2013 Mazda 3 2,0 165 hk

• #13   3. jan 2014 Det prøve gjensidige også og at sige til mig at jeg købte min Up, For det første pris var det samme som jeg gav for mig punto gt 6800 kr. Men lidt snak kom den ned i 5800 kr, Men så da jeg fik min bil, mene det at du skulle har nye regler for folk under 25 år. også lige pludselig skulle den koste 10900 kr. Efter et par opkald til dem, da de ikke gav og ringe tilbage, kom den ned i 5880 kr. Men sidste regning jeg fik for i år kom den ned på 4000 kr. Og er 23 år

• #14   3. jan 2014 Jeg gav 4500kr ved Nykredit 2012 og sidste år kom jeg ned på 4000,. for min clio. blev selv 24 sidste år... Det bare voldsom stigning synes jeg, men må tage en snak med dem igen smiley

Kommentér på:
Bil forsikring

Annonce