Køb af bil via cvr nr. {{forumTopicSubject}}
Hey..
Kender i det når man har fundet en af sine drømme øser til en go pris, men at sælger kræver cvr nummer? (Han vil fratages garantien, da bilen ikke passer ind i deres bilpark i klassen 1-3mill.) altså kun engros salg.
Er mekaniker til dagligt, men kan ikke benytte firmaets cvr. (Det er deres politik)
Jeg har finansieringen på plads, men de vil kun finansere til det cvr der sælger mig bilen. Altså er jeg strandet i ingen mands land.
Der kommer en anden og ser på bilen i morgen formiddag, og der ryger den sku nok, da den er i ret fin stand.
Jeg må på jagt efter en der gider købe den hjem til mig, hvor efter fiatfinans så kan købe den til mig med det samme. Træls!
Godt nytår derude... :0)
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.904
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.262
Jeg har flere gange købt ting til mig selv på den måde med mit selskabs CVR-nummer.
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.262
jan 2010
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 4 Emner: 67 Svar: 580
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 24 Svar: 135
Jeg har muligvis løst problemet.. Jeg opdaterer jer lige når jeg ved om det lykkedes.. Tak for jeres input..
maj 2008
Det lykkedes.. Glæder mig til at pleje den lidt på de forsømte punkter..
Skal bla ha fjernet ryger lugt fra kabinen.. (Gode råd modtagers gerne)
Såå fed motorlyd!
jan 2010
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 4 Emner: 67 Svar: 580
maj 2008
Takker..
Skal ud og prøve den i dag. Havde ikke tid til det i fredag hvor den landede.
Umiddelbare fejl/mangler.
2xbærekugler for
Bundpladen
Bagpotte
Meget lidt overflade rust få stede i bunden (ellers flot i bunden, selvom den ikke har været behandlet)
Lakken har dog sluppet i skærmkanter, uden at der er rust, så jeg tror jeg ofre en helomlarkering.
Har fået en pris på hellak til 10-12000kr
Nogle der mener det kan gøre bedre? (Original Champagne metal)
maj 2008
Det blir med de gange klarlak der skal til for optimalt resultat. Maleren skulle være ret go.
Jeg kunne undlade skærme, døre og tag. Men gider ikke ende op med en tofarvet bil.
Skal ud til maleren om en uges tid, så må han gi et bud (hvor jeg selv har adskilt bilen)
Køb af bil via cvr nr.