{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

Km stand her på bg {{forumTopicSubject}}

Hej er det bare mig eller er der andre der syntes det er irreterende at der er en masse biler der bliver sat tilsalg hvor folk skriver km stand på motor istedet for på bilen?
fx så finder man en bil hvor der står den har kørt 150000 og så læser man nede i teksten at det faktisk kun er motoren der har kørt 150000 og ofte uden papire men resten har kørt 450000?

er det bare mig der er irreteret eller er der andre der er enige!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Km stand her på bg
  • #2   10. jan 2014 Hvad der er mere irreterende er folk der tror de kan stille km standen i tilbage inde i bilen fordi de har skiftet motor!
    Uanset hvad så skal der ikke pilles ved km standen inde i bilen, og skifter man kombi så den nye/brugte der kommer i sørger man jo så for at få km tallet til at passe med en computer!

• #3   10. jan 2014 Der er nærmest ingen undtagelser længere. Derfor køber jeg aldrig bil uden at have set synsrapporter først.

Det sjove er så at sælger bliver latterlig knotten når man siger at bilen har kørt 300 gange så meget som beskrevet.

• #5   10. jan 2014 sikke noget fis alle der har rundt 200.000 har fået skiftet motor
    det var da en gang ævl.
    mange kan da køre over 500.000 uden problemer !

• #6   10. jan 2014 Der findes ikke en BMW der er spolet tilbage .. faktisk er de alle sammen korrekte på km tælleren

• zenza7
    zenza7 Tilmeldt:
    nov 2011

Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 213
    #9   10. jan 2014 Sad og tænkte præcist det sammen den anden dag!!! Fandt bilen jeg havde kigget efter længe og overskriften stod det "LAV KM" da jeg så fik mig kæmpet gennem tækste, havde bilen kørt 400000.... Ville være nemmest hvis folk bare skriver det reelle km tal, så kan de ellers tilføje i teksten at der er skiftet motot

• #10   10. jan 2014 Faktisk vil jeg heller vide hvad motoreren har gået, frem for bilen.
    Bilen kan jeg se efter hvordan den ser ud, det kan jeg ikke inde i motoreren.

• #11   10. jan 2014 R B… så hvis motoren har kørt lav km. = i orden og sund motor.? alle
    går altid efter lav km, man skal da kigge på service bogen i stedet for, samt standen, en bil er meget mere værd med servicebog, end en uden… står der en bil med 150000km uden servicebog, og en med 250000km med servicebog, og standen er lige god, ja så havde jeg da taget den med 250.

ser satme mange der køre langt over service, pga folk ikke har råd til vedligehold, og det er ikke kun 5000km, men 15-20000km over, sådan en bil skulle jeg satme ikke ha fat i

• #12   10. jan 2014 R. B >> Hvad med undervogn, bremser og andre dele? Det er jo ikke kun selve motoren der bliver slidt...

• #13   10. jan 2014 Det er lige før jeg hellere vil have en bil der har kørt 50.000km med en motor der har kørt 250.000km!

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.381
    #14   10. jan 2014 Der er rigtig mange der er km forskrækket.

Ser de en bil der har rundet 2-3-400.000 springer de annoncen over.

Tror det er derfor folk skriver i deres annoncer som de gør. Men jo, irriterende for os
    der ikke er bange for mange km...

• #15   10. jan 2014 Så længe man har papier på at bilen har fået skiftet motor, og der er noteret i sin service bog ved hvilken km stand. Så kan jeg da ikke se noget forkert i at skrive det i sin annonce.
    Vi har en passat 3bg som har kørt 203000 km, MEN fik skiftet motor ved vw i Flensborg på garanti, og da havde bilen kørt 77000 km. Så ergo har motoren jo ikke kørt 203000 km.

MEN går man ud og sælger sin bil ved en forhandler, så går de efter hvad BILEN har kørt og ikke motoren.

• #17   10. jan 2014 Det er da træls ja. Men tjek km ved syn, og self. Service bogen. Hvis service er passet, vil man også kunne følge km i bogen samt på det værksted der har lavet bilen.

Det der med biler der har kørt 200.000 har fået ny motor, det holder ik...

Nogle køre måske 150.000 og andre 450.000. Det ik noget man bare kan sige.

• #18   10. jan 2014 Vi er jo alle sammen klar over det at det er sådan . så vi tjekker automatisk de ting så vi ikke bliver snydt smiley

• #19   10. jan 2014 Nu er det ikke kun motoren der kan fejle ting og sager efter mange km - hvad med undervogn, diverse bøsninger, bagtøj osv? Sjovt det kun er motoren folk går op i..

• #20   10. jan 2014 nummerplade.net er et dejligt stykke værktøj i den forbindelse

• #21   10. jan 2014 Brian D
    Det gør det da, men jeg vil da til enhvertid heller skifte en bærekugle eller 2, en at skulle skifte motoreren. smiley
    Og husk på, er motoeren skiftet er det gamle spande vi snakker om, for der er vel ingen der er så dumme at købe en forholdsvis ny bil hvor motoreren allerade har været skiftet.

• #22   10. jan 2014 der kan være mange grunde til, at en motor bliver skiftet, det behøver jo ikke være mærket der er dårligt som sån, det kan være makaniker fejl, fabriksfejl, at man køre en sten op i bundkaret/køler osv.. bare man får info om det.!

men det er vel ikke værre end den den skriver " TOTAL NYRENOVERET!" og så har den fået ny toppakning smiley

Kommentér på:
Km stand her på bg

Annonce